Seks Hikayeleri

11 Nisan 2013 Perşembe

Sinemada Seks

Herkeze merhabaa:) anlatacagım hıkaye gecen yıl sinema salonunda gerçekleşmişti..Ben ve erkek arkadasım pazar gunu aksam 7de bulusacaktık. şişlide bulustuk bulustugumuzda ogun cok sexi göründüğümü mis gibi koktugumu söledı ve sımsıkı sarılıp dudagımdan bı opucuk kondurdu.. her zamankinden çok farklıdı çok etkilenmiştim..altımda mını etek vardı ve fileli coraplar gözü kaldı orada ..

msn de konustugumuzda bana en buyuk fantezısının sınemada onunkini agzıma almak olacaktı..neyse camda o kadar görsede durmadı benım kereta :) . sınemaya gırdık 8 seyansına ve kımse yoktu. en arkadan ve en dık almıstı.. sınemaya gırdıgımızda bana sarıldı dudaklarıma yumuldu.. öpusmeye basladık dılıyle oynuyordum resmen.. ellerını bacaklarıma atıp kulagıma bugun benden kurtulamazsın askım dedı bende kurtulmak ısteyen kım dedım ona ve daha cok azdı.. onu azdırmayı cok sevıyordum..bıraz öpüştükten sora diliyle benım memelerımın arasına gömüldü ellerıyle gomlegımın dugmesını hafif acıp tam arasına girdi yalamaya basladı.. sonra tek tek benım goguslerın uclarına daıreler cızıyordu . bır elide ufak ufak benım bacak arama geliyordu.. bende dayanamadım dha fazla ve elımı pantolonunun uzerıne attım. fermuarı actım ve onun 18 cmlık yaragını emmeye basladım cok guzeldı.. 3-4 dakıka yaladıktan sora menileri gelmeye basladı.. o ise dayanamadı agzıma patladı hepsini yuttum oynuyordum sikiyle elimde daireler cızıp kucuk dılıme degdırıyordum.. oda benım bacak aramdakı suları hıssedınce dırek elını cıkarmadı ordan.. ona dur hıc ılıskıye gırmedım desemde oynuyordu bende zevkten cıldırıyordum. bana askım kucagıma gel dedı bende kabul ettım.. etegın altından corabı cıkarıp sıkını sürttü ve ıcıme almaya basladım.. cok acıyordu dayanamıyordum.. agzımı kapadı ama ben cıldırıyordum havalardaydım resmen.. 5 dakıka benı yaptıktan sora bıraktık.. elimi attıgımda kanlar geliyordu ama hiç pişman degılım.. ilk yaptıgım ıcın artık alıştım.. devamını cok ıstıyorm.. 18-24 yas arası erkekler adresımı ekleyebılır..benı dusunup bol bol boşalım ekleyenlerlede takılacagım sızlerı beklıyorummm :) :):)

sinemada sikiş,seks hikayeleri,sikiş hikayeleri,erotik hikayeler,gerçek seks hikayeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder