Seks Hikayeleri

11 Nisan 2013 Perşembe

Murat ile Gay Hikayesi

merhaba ben izmir den kenan 15 yaşında 10 ncu sınıfta okurken matematik dersim zayıf olduğu için yakınlarımızda oturan bir üniversite öğrencisinden ders alıyordum murat 25 yaşında benden 10 yaş büyük edirneli bir öğrenciydi.

Ders almaya başlayalı 2 hafta olmuş baya yakınlaşmıştık ders bittikten sonra bilgisayarda bi rlikte oyun falan  oynuyorduk bir gün ders sonrası bilgisayar başına geçtik murat bana film izlemek istermisin diye sordu evet dedim bir cd koydu beraber izlemeye başladık gençlik filmiydi film izlerken murat kolunu omzuma atmış yanak yanağa izliyorduk içimden hiç kötü birşey geçmiyordu sevişme sahneleri başlayınca benimki kalkmıştı gözüm murat ınkine kaçtı eşofmanın önü dimdikti film de iki erkek öpüşüyordu bu sahnede murat daha sıkı sarılmaya başlamıştı bana sevgilin varmı diye sorunca yok dedim hiç erkelerle ilişkin oldumu dedi hayır diye karşılık verdim bir süre sonra hiç öpüştünmü dedi yine hayır deyince istermisin dedi evet dedim dudaklarımdan öpmeye başladı şaşırmış panik olmuştum ayağa kalktım ne oldu deyince böyle düşünmemiştim dedim. ellerimden tutup sakin ol daha ileriye gitmeyeceğiz dedi yanına oturdum tekrar öpmeye başladı içim bir tuhaf olmuş karşılık veremiyordum. o gün yaklaşık yarım saat öpüşüp birbirimizi okşadık.
Pazartesi sınavım vardı o hafta çok çalışmam gerekiyordu pazar günü ailemle Bergama ya bir yakınımızın düğününe gidecektik murat sen git me ben seni çalıştırayım dedi. baba ma söyledim kabul etti pazar günü erkenden murat ın yanına gittim içeriye girince dudaktan öpüştük artık her seferinde  gittiğimde ve dönerken öpüşerek ayrılıyorduk.
Hangi konuları çalışacağız deyince bu gün acele etme akşama kadar beraberiz nasılsa dedi elimden tutup divana götürdü sarılıp öpmeye başladı yavaş yavaş beni soyuyordu kilotumda çıkınca çırılçıplak kalmıştım boynumu ve göğüslerimi yaalıyor gözlerimi kapatmış kendimi ona bırakmıştım aletimi eline alıp okşamaya başlayınca çok heyecanlandım bir süre karnımı kasıklarımı yaladıktan sonra taşaklarımdan başlayarak aletimi yalıyordu çok geçmeden boşaldım döllerim ağzına ve suratına saçılmıştı özür diledim önemli değil değil dedi dudağının kenarından aldığı dölümü dudaklarıma sürmeye başladı daha sonra uzun uzun öptü duşumu almış gelmiştim murat üzerindeki tshörtü çıkarmış eşofman altıyla kalmıştı yarrağı dimdikti yanına çağıırıp beni tekrar öpmeye başladı belime sardığım havluyu çekip aldı kucaklayıp yatağına götürdü tekrar vücudumu yalamaya başlamıştı eşofmanın altını çıkarmış oda çırıl çıplak kalmıştı yarrağını görmek istiyordum ama göremiyordum çok geçmeden beni çeviirip ensemden kulak memelerimden yalamaya başlamıştı yarrağı baldırlarımda taş gibi sert ve sıcacıktı sırtımı belimi kalçalarımı yalıyor kendinden geçmiş mırıldanıyordum deliğimi yalamaya başladığında bütün vücudum ürpermişti bir süre kendimi dinlediğimde kalçalrımı havaya dikip deliğimi sunduğumu fark ettim.
ogün ara ara tam 4 kere sevişmiştik murat her seferinde deliğime sürttürüp kalçalarıma boşalmıştı.
sınavım çok iyi geçmiş ve 95 almıştım murat an ayrılmamak için çok çalışıyordum anem murat abiini ara çarşamba günü teşekkür etmeye gidelim dedi çarşamba murat a gittiğimiz de şaşırmış kızmış ve kıskanmıştım evde bir  kız arkadaşı vardı  gün sonra ders için gittiğimde içeriye girince öptürmemiştim bana mahsus bir kız arkadaşını çağırdı annemin onu görünce daha çok güven duyacağıını okuldan bir arkadaşı olduğunu anlattı. rahatlamıştım gelip dudaklarımdan öptü gözlerimin içine bakarak artık benim olmak istiyormusun dedi sadece evet anlamında başımı salldım 5 dakika sonra yatakta çırılçıplaktık yine heryeriimi yalıyordu ilk defa deliğimi parmaklamaya başlamıştı iki parmağını sokmaya başlayınca canım yanmıştı yarrağı çok daha büyük ve kalındı nasıl alacağımı düşünüyordum karnımın altına iki yastık koyup kalçalarımı havaya dikmişti eline bir krem alıp deliğimin çevresine ve içine iyice sürdü ensemi kulak memeleriimi öpmeye başladı kulağıma deliğime anestezik etkisi olan bir pomat sürdüğünü fazla canımın yanmayacağını söyleyip kendiimi sıkmamı içine girerken ıkınmamı istedi bir süre sonra hadi canım başlıyoruz deyip kafasını deliğime yerleştirip iteklemeye başladı öne doğru kaçtım ne oldu canım daha birşey yapmadım canınmı yandı dedi hayır korkuyorum dedim istersen başka zaman yapalım dedi cevap verememeiştim bir süre ikimizde sessiz kaldık tekrar bastırmaya başlamıştı bende ıkınıyordum kafası içime girmiş milim milim ilerliyordu canım yanmaya başlamıştı ama sesimi çıkarmıyordum 5 dakika sonra tamamı içimdeydi öylece bekliyordu daha sonra dışarıya çıkardı deliğime ve yarrağına kaydırıcı jel sürüp tek bir hamlede içime girdi ve yaklaşık 10 dakika pompaladıktan sonra ılık ılık içime akmaya başladı.
15 yaşındaydım ve kendimden 10 yaş büyük biiriyle ilişkiye girmiştim. lise biitinceye kadar ilişkimiz  devamk etti şimdi 32 yaşındayım ama odan başka erkeğim olmadı.

gay,gay hikayeleri,pasif,götten,sikiş hikayeleri,seks hikayeleri,erotik hikayeler,sikiş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder