Seks Hikayeleri

7 Mart 2013 Perşembe

Türbanlı Siktim

Ben 84 doğumlu ve bursalıyım. Bir arkadaşım vesilesiyle tanıştığım tuba ismindeki benden 3 yaş küçük ve türbanlı bir kızla yaşadıklarımı aktarıcam sizlere. Tuba ile çıkmaya başladıktan 2 ay kadar sonra evime gelmeye başladı, tabi evde boş durulamazdı, önceleri sadece öpüşürdük, zamanla onu soymaya başladım, fakat örtüsünü hiç çıkarmadım yani saçlarını bir kez bile görmedim, nedense öyle bana daha seksi geliyordu. Her seferinde bir adım ilerliyorduk ve en sonunda kilotuna kadar soydum onu ve bende çırılçıplak kaldım, ama o gözlerini yumuyor açmıyordu,

kucağıma oturmuş amını sikime sürtüyor elleriyle başımı göğüslerine bastırıyordu ama gözlerini açmıyordu, o güne kadar sadece öpüşür ve sürttürürdük, o gün onu yere oturttum ve gözleri hala kapalıyken sikimi dudaklarında gezdirmeye başladım, bi süre sonra dayanamayıp ağzına aldı ve muhteşem bir şekilde emmeye başladı sikimi, nolduğunu şaşırdım, sanki azgın bir fahişe gibi emiyordu sikimi, sonra kanapeye yatırdım ama külotunu çıkarmamakta ısrarlıydı bu yüzden lülotunun üzerinden amını öpüyor ve yalıyordum, sonra poposunu çevirip kilotunu biraz açtım ve deliğini dilimle biraz yaladım ama fazlasına izin vermedi,
aklı sikimdeydiki tekrar kalkıp önümde eğildi ve sikimi tekrar emmeye başladı, en sonunda dayanamayıp tam ağzındayken boşaldım, bir kısmını yuttu gerisini tükürdü ve bana biraz kızdı ama muhteşemdi, tabi sonunda mecburen gözlerini açtı yüzünü temizlemek için. 5 ay kadar hep bu şekilde sürdü ilişkimiz, amını yada götünü siktirmesede harika bir hatundu.

türbanlı siktim,türbanlı seks,seks hikayeleri,sikiş hikayeleri,erotik hikayeler,bursa sikiş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder