Seks Hikayeleri

7 Mart 2013 Perşembe

Sevgilimi Bağırtarak Siktim

merhabe sex hikayesi okurları. benim adım can 16 yaşındayım ve sizlere benden bir yaş küçük sevglimle yaşadığımız sex hikayemi anlatıcam. sevgilim minyon tipli dolgun kalcalı ve yaşına oranla oldukça dolgun goğusleri olan biri. yani bakan arkadan birdaha bakar o derece. herneyse konuyu bukadar uzatmayayım. biz cıkalı 5 gun olmuştu daha onceleri sevgilimin patlak oldugu soylentileri vardı fakat aldırış etmiyordum nasıl olsa geciciydi. O gun bizim ev bostu ve okudugum lise oturdugum mahalleyle aynı yerde olduğundan sevgilimi eve davet etmiştim ev boş diye. 

aklımdan binbir turlu hınzırlık geçiyordu : herneyse sevgilim olur dedi . ogle arası aldık cantalarımızı okuldan kaçtık ve muhabbet ede ede bizim eve gidiyorduk. muhabbet baya cinselliğe donmuştu. ve anladımki evde cumbuş vardı : eve geldik ve girer girmez dudağıma yapıstı daha cantalarımızı bırakmadan . hemen cantalarımızı ve ustumuzdeki montları cıkardık ve opusmeye devam ede ede odama geldik. gel yataga uzanalım dedim ve yattım yataga onuda ustume aldım ateşli bi şekilde opusmeye devam ediyoruz dudağımı ısrıyor arada emiyor . ardımdan ben bir elimi arkadan kilodunun oradan kalcalarına dogru soktum bi elimlede sudyenin kopcalarını sokuyordum ki olmaz şimdi seni hınzır dedi ve gulumsedi . bende neden aşkım dedim ve tekrar yapıştım dudağına ve sudeyinin kopçalarını cıkardım ve bi yandanda kalcalarını yoğurmaya başladım ve elimi birazdaha indirerek amını okşamaya başladım . hafif hafif ovalıyordum ve tam kıvama gelmişti ıhh ııhhhh diye inlemeleri vardı adamı cildırtıyordu resmen. ardından istersen parmaklayabilirsin dedi. vay orospu patlakmış demek cidden dedim içimden ve elime gecen fırsatı degerlendirmek istedim. parmaklamaya başladım hafif hafif. sonra oda elini sokup benimkini cekmeye başladı aşagıdan . bende o sırada diğer elimle uzerindeki tişortu cıkardım ve zaten sudyeni actıgımdan ikiside çıktı. ben meme uçlarını yalamaya başladım kız cıldırıyordu ve benimkini parcalayacaktı adeta sıktırmaya başladı. ardından ikimizde birbirimizi soyduk ve benimkini yalamasını soledim . birden yumuldu benimkine . yalamaya başladı. benimki iyice zonklamaya başlamıştı. deli gibi yalıyordu . 'oluyormu hayatım zevk alıyormusun' gibi laflar soluyordu ama ben o ora ucuyordum adeta ve sadece kafa sallayarak cevap veriyordum. benimkni başını diliyle ovarlok ciziyodu ve eliylede 31 cektiriyordu dayanamadım ve bosalmaya başladım. gozune kactı hafif ve aşkım ' aşkım bi pecete getirir misin ' deid bende pecete getirdim hemen tabi yuzumu fln sildi ve aşkım artık bunu içimde istiyorum dedi bana. bende hemen yataga yatırdım ve uzerime aldım. amına fırca cekiyordum. buradanmı aşkım dedim. evet aşkımmm yapma şoyle sok hadi diyordu kıvranıyordu. bende dahada azsın diye ucunu hafifce sokup çekiyordum iyice azmıstı artık sok aşkım hadiiii diye yalvarıyordu resmen. ardından birden eliyle tuttu ve uzerine anıden oturu verdi . dibine kadar koklemişti . birden ahhhhh yandımm diye bagırdı ve hemen agzını tuttum bagırma aşkım yanda komsular duyucak dedim. oda tamam aşkım dedi. içimde kokledikten sonra bekledi bikaç dakika. alısması için. tabi benim alet 21 cm olunca zor aldı birden içine. sonra yavaşca oturup kalkmaya başladı uzerimde. alısmıstı yavaş yavas ama yine acıyordu anlaşılan . surekli ' aşkımmm, askımm acıyor aşkım , offff aşkımm ' gibi kelimeler diyordu ben de dahada hızlanmaya başladım o sırada. artık offf layısları iniltiye donusmeye başladı. anlasılan zevk almaya başlamıstı. biraz oyle siktikten sonra aşkım domalırmısın dedim ve optum dudagından bitane . hep seni boyle onumde domalırken hayal etmiştim dedim. oda salak onundeyim işte domaldım hadi becersene dedi ve gulumsedi . bende tekrar pozisyonumu alarak amına girmeye başladım ınıltiler iyice cogalmıstı ve cıldırtıyordu beni . goguslerini avuçladım ve meme uçlarını elimle daire çizmeye başladım. gogusleri dim dik olmustu adeta . ve benimde gelmeme yaklaşmıstı. aşkım az kaldı gelicem birazdan dedim. oda o azgınlıkla içime boşal hayatım zevkten kudrdum adeta ahhhh boşal hayatım dedi. ve bende o an içine bosalmak istemedim . başıma kalmasını istemiyordum çunku. ve korunmasız sex yapıyorduk. bende cıkardım bgenimkini ve gel aşkım yala biraz gelicem şimdi içine boşalamam dedim. buyuk bi istahla yalamaya başladı ve ağzının içindeki sıcaklıgı gorunce aniden patladım agzının içine . ve oda aşkımm ne yaptın yaaa dedi ama yinede yuttu ve daha sonra aşkım cok tatlıymış buu dedi . sonra toparlandık ve yatağa uzandık uyuya kalmıs ve gec kalmadan eve gitmesi gerektiği için uyandırdım. evden cıkarken bu son olmicak aşkım daha neler yapıcaz seninle dedi dudagımdan optu ve gitti : bidahaki bulusmamızda ne yaptıgımızı obur hikayemde anlatırım 

sevgilimi siktim,domaltıp siktim,ateş gibi am,seks hikayeleri,erotik hikayeler,sikiş hikayeleri,sevgilimle fantazim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder