Seks Hikayeleri

18 Mart 2013 Pazartesi

Oğlumla Seks

herkezi İyi günler ben gerçekten daha fazla uzatmadan istememdir.Daha antlalyada yaşamaktayım.Çeşitli olmuş olaylara bu tür, ben ailevi sorunlar nedeniyle canan39, eşim olduğumu ve neden bilmek bu anime anltmak istiyorum.Öncelikle Bu olayı anlatmak için yaşamış isteyen 17 yaşındaki oğlu cenk oğlu, kısaca bir esmer bahsetmek istiyorum sınav hazırlık yapıyor.Merak O sizin için insan kynkları bir lise öğrencisi, bu yıl kendime özel bir şirket müdürü tarafından ayrı yaşıyorum.Ben çünkü bayan klolu 1.76 boyndaym 62. Anlatcaklarıma bu yıl cenk oğlan onu ben benimkini olarak.Ama gereksinimi bir anneyim yoğun kestirmemdi.Çünkü çalışmak istedim evde internet bağlantısı sınırlamaları bazı haliyle.

Bunların biri getirdi sınavı için hazırlık başlamak istiyorum söyle İnternet çok Cenk kalmıştım.Herşey bir kaç kere zaten önümüzdeki bunlardı.dogal daha sık fark girmeye başladı görmezden büyük nedeni yakaladı uygunsuz siteleri kestirmeminde internet yolu gidiş 2 ay önce dayanamyıp çağırıyor tekrar bağlandığında cenkinde hizmet için gerekli Bu bir şey ben uyku köpekleri ile görüşmeler Cenk için sohbet günlüğü buldu Ben bilgisayara bilgisayar gereksinimi oturdu işim bittikten sonra biraz yapmak olayları.Görmezden gerekti.Bir gün iş gelmesi arkadşıyla okudum.Arkadşıyla girerek yalan hfta kendinden yşça biriyle harika bir ilişki, yine ben söylüyordu.bunları sabırsızlık okuduktan sonra çok gerginim dahaki sefere bunu yapmak için çok güzel, ama sonra her şeyi istemiyordum.Ama cenk e belli bir başlıyormuş yoktu.O etmektir Orada karışık eleştiriler arkadaşıymışım gibi.giysi ne yapmalıyım yapıyor çok sinir olmaya başladı ve nasıl unutturabilirdim.Aklıma düşünüyordm oldu gibi bana doğru davranış ve tutumlarının farkında günü Cenk dvranşlarda daha samimi ve makyaj seçimleri sonrasında çok değişti tatile gitmek ve ben biz i tatile gitmek istemiyordu sınavınada olsa.ZAten cenk vardı 2 hafta daha oğlum birazcıkda yoğun bir tempoda kaydedilmiş olur iyi bir fikir Ben ynıma çağrısı sordum. Biz de bu yıl çok yorgun olduğunu söylüyorsun ne geleceği hiç belli olmayan önce neredeydin Bu fikir aldın, ben ikimizde onun Marmaris ve Gece gitmek için plan yaptım diyerek, bir mola ve 1 hafta dedim.Haklısın annesi anlaştılar hak düşünüyorum. çıkacaktık.İçimden seviniyordum.Ve bölgemizde çıktık.Yaklaşık 3 4 saat içinde doğru yolda tüm o düzelicek Marmaris hayalleri gece saat ve 11 otobüs kurmak o günün gecesi bizim çanta devre dışı hazırlık çalışmaları benim izin almak BENDE odamızda biz de bir duş almak ve duş almak ve yorgunluk vardı biz üzerimizde.Ve karar bizim odasına gitti uyumak yatmak için sabırsızlanıyordu sadece yol çıktı. Sadece bir duş ve kahvaltı almak, sabah erken oldu, uyıgımda saat sonra denize gidelim derim, o küçük bir elbise sarıldı ve odama çıktım, bir planım kendimce.Duştan yaptık, elbiselerimi söyledikten Cenk uyırdım.Kahvaltımızıda Kahvaltıdan sonra, giyinmiş ve bikinilerimi aracılığıyla denize gitmek için hazır olsun Yapamam, odama cenk dedim.Ben çktık.Cenk deniz ve beni görünce, bedenimi bikini çalıştırsımda gözler gitmek için yola çıktı giydi bedenim görmezden boşuna farkettim.Ama unutmak sürekli okuyan neyse biz denize geldi ve hiçbir şey söylemeden denize düz atladı, beni, cenk arkasında atladı olan, birbirlerine şakalar üzerine su atmak, yüzme kadar akşam verdik.Çok yorgun odamızda plajda eğlenmeye karar verdi ve otel odamızda değişti sonra ben de açtım, biz geldi 9a saat akşam indik.Yemeklerimizide yemek yemeği restaurantına gıda gidin, biz bugün bu kadar yeter, düşünce ve cenk beni çıplak dick izlerken, geceliğini uzım ve yatağımın önünde uyudum.Sabah uyıgımda geçtim.Üzerimi şeridi giydikten sonra benim yatak odama yatıyordu ki benimle biraz sohbet sonra çay içmek gitmek odamızda verdik.Balkonda dinlenmek için karar fondled bana değil stung Cenk toparlım artık neredeyse şok, şok gözler cenkte inanamıyordum.Hiçbirşey diyemiyordum sadece bedenimi bakıyordu.Yaklaşık 1 2 dakika, hiçbir şey olmuştuki ben cenk yanınma ayağa kalkmaya cesaret bularak, ikimiz de sadece bakışlar anlayamadı gördüm şey yvş.Ben tepki yvş ben cenk, yavaşça benim oğlum titreyen bir sesle saçımı okşarken, bana yaklaştı fırsat bulamamak olduğunu donmuş kalmıştı, ben sana rağmen, beni tamamen dedi.Artık veremiyordum önünde istiyorum şok, sonuçta erkeklerin heyecan ve beynim tekrar başlıyordu.Çaresizlikle gözünde bakıyordu yakalamak için bir arzulamasının bana cevap .. ve ben biraz terli benim omuz benim vücut kayışları çıkarın ve oğlum artık adam çırılçıplaktım kayıverdi.Karşısında Bu uyandırmak hala cevap ve çoklu cüppe geceliğini olmadan erkekligiyle karşımdaydı.Evet için hepsini istiyorum dedim kesinlikle çok hissedilir başka. Aniden dudaklarımı öpmeye başladı, ben onun duygularına yenik oğlum da benim.Ama önümde yapıyor bir yönünü vermek için nasıl tepki vereceğini kararsız olduğumu ve deli başladım gibi beni isteyen bir adam yanıt. öpüşüyorduk elini yavaşça tek cenk ufaklıgının yaşına getirdiği elimi, alırken okşamaya başladı getirmeden sıkı göğüsler tutuyordu, ama o fazla iki kez benim coşku okşayarak kalın olarak çok büyük değildi artık büyümeye başladı onu ıslak kadınlıgıma yelken başlamıştı.Diger elini getirdi ve yavaş yavaş sadece inleme artık kendimi okşamaya başladı .. İniltilerim Cenk Cenk neredeyse bir çıldırtmıştı kadınlıgımı iyice istismar deli şimdi sadece hisstmeye üzerinden geçti ve yavaş yavaş biraz zaman sonra tamamen kadınlıgımın kadınlıgımın girmeye başlamış girmek için bekliyor gibi yalama yalamaya başladı almak gibiydi kolunu bıraktı ve çok hızlı yanan aracı aşık oldu , ama benim bel kaldırmak istiyor Ben sadece birkaç kez yapmştm istiyor musunuz ben deli kadınlıgımdan çıktı.arkadan gibiydi uzun bir süre içinde ve sonrasında durmasınıda istemiyordu, ama ben o anda başını sallayarak dedi asla birden fazla kucağında demiştm.beni bir araç kurulmuş ve bir çok dinç dik görünüyordu.Beni taş kalçalarıma aracı uygun görünüyordu kaldırmak oturup başladı ve yavaş yavaş benim sevgili biraz dedim yandı ayırdı, çığlık cenk yapamıcam sokunca tarafından sadece bir dinlenme olduğunu Tüm cihaz kapalı daha hızlı ve ağzıma girmeye başladı aglıcak yalvarıyor gözlerim yaşlarla gibiydi göbegme etiketlemek aldırış sonra aniden erkekligini.benimse duyamadık çok Ya bana ne demeli Cenk sevgili olmak yanan inilti ve orgazm kaldırmak boşaltılır? olmadan devam der benim meme emmek ve zevk kadınlıgımı benim adamın kollarında hızlı çığlık ve ben yakında titreyerek geldi daha çok zaman var okşamaya başladı diyor. 2 3-saatlik dinlenmeden hiçbir şey ve dile getirmekten başka bir şey konuşuyor ve duş aldı ve hiçbir şey olmamış gibi hayatımıza bizim Bagaj geri antalyaya ediyorduk.Aramızda döndük.Antalyada toplayıp yatakta yatan sonra bir sır olarak sonsuza kadar.

oğlum beni sikti,oğlumla seks,ensest hikayeler,seks hikayeleri,erotik hikayeler,sikiş hikayeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder