Seks Hikayeleri

18 Mart 2013 Pazartesi

Komşumun Kızını Sikişim

Komşumuzun aslı adında bir kızı vardı benden 1 yaş büyüktü. güzelliğini burda anlatmak olmaz sanırım. Süt gibi vücuda sahipti ve balık etinde dolgun bir kızdı. Bana dünyanın en tahrik edici kızı gelirdi her zaman ve ona olan susuzluğum    yıllarca sürdü.

Her zaman kapının dışına koyduğu ayakkabılarını koklar ve yalardım çok güzel olmasına karşın ayakkabıları leş gibi kokardı fakat    bu koku ne kadar çok olursa beni o kadar çok tahrik ederdi. Ayakkabısının içinin tuzunu deliler gibi emerdim ve oracıkta    boşalırdım. Özellikle kundura ayakkabısı yaz günü çok hoş olurdu onun yolunu gözler ayaklarını taze taze çıkarmışken koklamaya ve yalamaya çalışırdım. .    Terden sırılsıklam ayakkabısının tuzu boğazımı yakasıya kadar emerdim. Terliği, botu, spor ayakkabısı hiç farketmezdi onun olsunda… Ben aslında bir ter    fetişistiyim. Bunu aslı için kurduğum fantezilerden anlıyorum. O`nun spor yaptıktan sonra ki vücudunu hayal ediyorum. Hayalimde önce yatırıyorum sonra soymaya başlıyorum ve çıkarttığım elbiselerini kokluyorum. Ayaklarını yalıyorum. Göbeğindeki, koltukaltlarındaki, amındaki, yüzündeki… Kısacası tüm vücudunu dilimle temizlemek burnumla koklamak istiyorum. Aslı`nın    çişini bile içerim. Hiç tiksinmeden. Sonra yatırıp günlerce amından ve götünden sokmak istiyorum onun ama O`na doyarmıyım bilmiyorum. O`nun kocası olmak için neler vermezdim. Aslı şimdi 25 yaşında ve tıppı bitirdi ve daha bir seksi.

komşu kızını siktim,komşumu siktim,aslıyı siktim,sikiş hikayeleri,erotik hikayeler,gerçek seks hikayeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder