Seks Hikayeleri

23 Mart 2013 Cumartesi

Jigoloyla Seks

Selamlar, hayırlı günler dilerim öncelikle, başımdan geçen birebir yaşadığım olayı sizlerle paylaşmak istiyorum, adım Nur 55 yaşında dul bir kadınım, çocuklarımın hepsi İstanbul dışına taşındıktan sonra yapa yalnız kalmıştım, kocamın öleli yaklaşık 5 sene kadar oluyor, anlayacağınız ben 5 senedir bir başıma yaşıyorum, cinsel aktivitem olmadığı için kendimi değişik bilimlere atıyorum, ilişkiye girmeden önce en son bir internet sitesinden aldığım 25 cmli vibratör ile kendimi tatmin ediyordum, tabi bir erkeğin nefesini veya terini koklayıp ilişkiye girmenin yerini hiç bir şey tutamaz, neyse konuyu daha fazla dağıtmadan içeriğine girerim, zamanla o kadar çok bir erkeğin sıcaklığını arar olmuştum ki bu yüzden de bir internet sitesinden jigoloya ulaşıp beni para karşılığı  becermesi istedim, ucuz bir miktar para verip beni haftada iki kez becermesine anlaşmıştık

beni telefondan arayıp geldiğini söyledi, uzun boylu çok yakışıklı tahminim 30, 35li yaşlarda esmer bir genç erkek gelmişti, biraz konuşup tanıştıktan sonra yatak odama geçtik, beni öpüyor okşuyor bir yanda da soymaya başlıyordu, paranın hakkını fazlasıyla alıyordu, atleti ter kokuyordu, kocamın kokusu gibiydi, amımı yalamaya başladı yanaklarını dilini hatta dilini içime kadar sokuyordu, öyle zevk alıyordum ki devam etsin diye büyük bir çaba gösteriyordum, içime hafifçe sokmaya başladı, on dakika kadar beni bacak omza siktikten sonra ters çevirdi,anal bölgeme girmeye başladı, yarım saat kadar yapmadığımız pozisyon kalmamıştı, yaklaşık 2 aydır beni becermeye devam ediyor, kocamın sıcaklığını onla hissetmeye başladım,  şimdilerde başka jigolo sitesine bakıp iki erkek sipariş ediyorum beni alt üst yapıp sikiyorlar iki erkek beni gerçekten tatmin ediyor, sıkıntısı olan kadınların da bu siteden yardım almasını tavsiye ederim.

jigolo,jigoloyla seks,jigolo ara,seks hikayeleri,erotik hikayeler,sikiş hikayeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder