Seks Hikayeleri

23 Mart 2013 Cumartesi

Gerdek Gecesi Grup Yaptık

23 yaşında kumral etine dolgun güzel bir kızım, Adım Semiha, üniversite de okuduğum sıralarda tanıştığım Metin ile çok yakın iki arkadaştık önceleri, günler geçtikçe bir birimize yakınlık kurmaya başladık, Metin de benimle aynı yaşta aynı üniversite de okuyorduk, ayrı yurtlarda kalmamıza rağmen hafta da bir kaç kere buluşup arkadaşı olan Hüseyin’ lerin evinde kalıyorduk, artık birey sevgili olmuştuk, her geçen gün daha yakınlaşıyorduk birbirimize, kısa süre sonrada evlenme kararı aldık, bütün hazırlık tamamdı, düğün gününü beklemeye başladık, hiçbir şekilde cinsel anlamda ilişkiye girmemiştik, aslında Metin çok istiyordu ama ben yok dediğim için yapmıyorduk, neyse düğün günü geldi okuldan arkadaşlarımız olsun akrabalar komşular herkesler orada idi, düğünümüz çok güzel olmuştu, ben gerdek odasına girdim Metin’ in gelmesini beklerken arkadaşı Hüseyin de geldi, Hüseyin bizim okuldan arkadaşımızdı ne işi vardı anlam verememiştim, ardından da Metin girdi içeri, sordum Hüseyin’ in ne işi var burada diye, hiç ses çıkartmadan Hüseyin çıkıp gitmişti, gelinliğimi çıkarttı

soyunmaya başladık, çırılçıplak olmuştuk ikimizde, ben yatağa uzandım gelmesini beklerken o beni kaldırdı penisini yalatmaya başladı, biraz yaladıktan sonra kocaman olmuştu penisi, daha önceleri de hep yalatırdı böyle ama ilişkiye hiç girmemiştik, gırtlağıma kadar sokuyordu daha önce hiç böyle yapmamıştı, ağzımın içinde git gel yapmaya başladı, birkaç dakika sonra bütün menilerini ağzıma boşalttı, beni yatağa yatırdı memelerimi emmeye başladı, öyle emiyordu ki canım acıyordu sanki süt çıkartmaya uğraşıyordu, daha sonra vajinal bölgeme indi yalamaya başladı çekip sündürüyordu içine kadar dil atıyordu, sonraları daha tatlı yalamaya başladı zevk almaya başlamıştım, kapı açıldı birden Hüseyin daldı odaya, Metin den hiç ses çıkmamıştı, girdikten sonra soyunmaya başladı, o sıra ayağa kalkmak için çaba göstersem de Metin yat sen dedi, kocamın dilinden anlamıyordum, Hüseyin’ in elinde kırbaç vardı onu Metin’ e verdi, Hüseyin kollarımdan tuttu beni ters çevirdi, Metin elinde ki kırbaçı kalçalarıma vurmaya başladı, canım çok yanıyordu bağırıyordum ama bağırdıkça daha sert vuruyordu, artık kalçalarımı hissetmiyordum, elinde ki kırbaçı attı, vajinal bölgeme krem tarzı sulu bir şey sürdükten sonra içime girmeye başladı, hayvan gibi iş görüyordu, köküne kadar içime sokuyordu, kızlığım bozulmuştu penisini içimden çektiği andan itibaren kan akmaya başlamıştı, su ile temizlediler ikisi birden, altıma Metin yattı üstüme Hüseyin çıktı, ikisi birden içime girmeye başladı, önceleri canm çok yansa bile daha sonraları ulaşılması güç bir zevke dönüştü, ikisi birden kocaman penisini köküne kadar sokuyorlardı, deliye dönmüştüm, ilk deneyimim de hele ki gerdek gecem de kocam ve arkadaşı ile grup yapıyorduk, dakikalarca bu şekil devam ettiler, ikisi de içime boşaldıktan sonra beni kenara atıp giyinip gittiler, hem anal bölgemden hem de vajinal bölgemden menileri akıyordu, gidip banyo olduktan sonra yatağıma uzandım ağlamaya başladım, kısa zaman sonrada boşanmıştık, kötü bir olaydı ama anlatmak istedim sadece.

gerdek gecesi grup seks,gerdek gecesi,seks hikayeleri,ilk seks,sikiş hikayeleri,erotik hikayeler,gerdek gecesi hikayeleri oku

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder