Seks Hikayeleri

9 Mart 2013 Cumartesi

Dul Kiracımla Kızı Seks Manyağı Oldular-3

Artık Fatmayla karı koca gibiydik, kızı okula gidince, ya ben onun evine gidiyordum, yada o bana geliyor, doyasıya sevişiyor, sikişiyorduk. Fatma o kadar mutluydu ki anlatamam. Tabiki ben de çok mutluydum. Onun daracık amından ve götünden artık vazgeçmem mümkün değildi. Fatma seksin en ince ayrıntılarını biliyor, sevişirken de bütün bunları uyguluyordu. Aradığım kadını bulmuştum. İlişkimiz başlayalı 3 ay olmuştu ki, Fatmanın anne ve babası geldi. Bir akşam Fatma beni yemeğe çağırdı. Anne ve babasıyla tanıştık. Gece geç saate kadar sohbet ettik. Fatmanın anne ve babası yarın gideceklerini ve Fatmanın bana emanet olduğunu, herhangi birşeye ihtiyacı olursa benim karşılamamı istediler. Ben de, “Elbette elimden geleni yaparım, siz merak etmeyin!” dedim. İyi geceler dileyerek ayrıldım. 

Fatmayla (ailesi var diye) 1 haftadır sikişememiştik. Fatmayı özlemiştim. Onu düşünerek yattım. Öğleye kadar uyumuşum. Kalktıktan sonra arkadaşlarla şehir kulubüne gittim. Yemek yedik, biraz oyun felan derken akşamı ettim. Telefonum çaldı, baktım arayan Fatmaydı. Kulüpten ayrıldıktan sonra Fatmayı aradım, “Buyur aşkım?” dedim. “Kemalcığım bu akşam yemeği bizde yiyelim. Hem bizim kızın yarın matematikten sınavı varmış, onu da biraz çalıştırırsın!” dedi. “Tamam geliyorum!” dedim ve doğruca Fatmanın evine gittim. Fatma çoktan sofrayı hazırlamıştı. Oturup yemek yedikten sonra biz Esrayla onun odasına geçtik. Anlamadığı ve yapamadığı konularla ilgili çalıştırdım Esra’yı. “Kemal amca teşekkür ederim, sayende yarın iyi bir not alacağım!” dedi. “Hadi bakalım, umarım yardımcı olmuşumdur! Saat epey geç oldu, internete falan takılmadan yat uyu, tamam mı?” dedim. “Yaa Kemal amca, sen de annemden farksızsın, duyan da bilgisayarın başından hiç kalkmıyorum sanacak!” dedi. “Hem ne buluyorsun bu internette?” dedim. “Ne ararsan var Kemal amca!” dedi. “Sen daha küçüksün, bu işlerle fazla uğraşma, başına iş alırsın!” dedim. “Hiçte bile, sen git annemle ilgilen!” dedi ve güldü. Anladım ki annesini siktiğimin farkındaydı. “Hadi iyi geceler!” dedim ve odasından çıktım. 

Fatma mutfakta uğraşıyordu, ona da, “İyi geceler Fatma, ben kaçıyorum!” dedim. “Kemal beni özlemedin mi? Ben seni özledim, bir hafta oldu. Rüyalarıma giriyor senin yarak, bu akşam benim yatak odamdayız, seni bırakmam!” dedi. “Bu gidişle Esraya yakalanacağız!” dedim. “Sanki bilmiyor mu seninle sikiştiğimi? Görürse görsün, umurumda değil! Geçen gün gecenin ikisinde lavaboya kalktığımda ışığı yanıyordu, anahtar deliğinden baktım, bilgisayarın başında çırılçıplak olmuş, kendini okşuyordu, içeri girdim bağırdım çağırdım, hatta iki de tokat attım, (Orospu mu olacaksın kahpe!) dedim. O da bana, (Sen sikişirken ben birşey diyormuyum sana!) dedi. Birşey diyemedim, kapıyı çarpıp çıktım. O günden beri konuşmuyorum zaten!” dedi. “Fatmacığım bunun bir çaresine bakmak lazım, böyle olmaz, kızın başına kötü birşey gelir! Hayır, adam gibi biriyle olsa hadi neyse, ibnenin biri kandırır, hem siker, hem de kaydeder, sonra da şantajla her istediğini yaptırır. Zaman kötü tatlım!” dedim. “Boşver Kemalim zaman her şeyin ilacıymış, su akar yolunu bulur, biz ne yapsak boş şimdi! Sen yatak odamıza geç soyun, ben geliyorum!” dedi. 
Bu evde karımla yıllarca oturmuştuk, yatak odamızı özel yaptırmıştık, üç duvar ve tavan aynayla kaplı. Bu evin yatak odasında karımla sikişirken sanki grup yapıyormuş gibi hissederdik hep. Karım öldükten sonra bu evden yan tarafdaki daireye taşınmıştım. Çünkü o odada artık uyuyamıyordum, nereye baksam karımı çırılçıplak görüyordum. Neyse uzatmayayım, odaya geçip soyundum ve yatağa uzandım. Fatmam da geldi, o da soyundu, ikimiz de çırılçıplak olduk. Birbirimizi yaladık saatlerce, vücudunda dilimin değmediği nokta kalmamıştı. Fatma da benden aşağı kalmıyordu, her yerimi yalıyor, öpüyor okşuyordu. Ben yalarken Fatma iki defa boşalmıştı. Fatmayı yüzükoyun yatırdım, bacaklarını ayırıp üzerine uzandım, yarağım kalçalarının arasında, dudaklarım kulak memelerindeydi. Fatma inlemeye başladı, “Sik Kemalim, sok amıma götüme, ohhhh aşkım yanıyorum, hadi!” diyordu... 
Yarağımı göt deliğine dayayıp bastırdım. Başı girince, “Ihhhhh!” diye inledi. Sonra birden kökledim. “Ayyyy!” diyerek çığlık attı. Ama ben başladım sokup çıkarmaya. Öyle hızlı sikiyordum ki götünü, Fatma yastığa dişlerini geçirmiş, çarşafı yırtarcasına tırmalıyordu. Sonra yavaşladım. “Fatmacığım, kadınım, götün öyle dar ki beni çıldırtıyor aşkım. Bu götü defalarca siktim, halen daracık, hiç sikelmemiş gibi, çok sert göt kasın var Fatmammm!” diyor, yarağımı götünden çıkartıp tekrar köklemeye devam ediyordum. Fatma da, “Sik erkeğim, sik, her yerimi sik, çok acıtıyorsun ama çokta zevk veriyorsun, ohhhhh, kökle dibine kadar, kökle Kemalim!” diye inleyerek tekrar boşaldı. Ben de sona gelmek üzereydim, yarağım Fatmamın götünde zonkluyordu, Fatma altımda götünü oynata oynata deliğini dölümle doldurttu. İkimiz de vıcık vıcık terlemiştik, biraz dinlenip banyoya gittik, duş alıp yattık. 
Sabah saat 7:00 gibi uyandım, üzerimiz açılmış, ikimiz de çırılçıplağız. Şöyle dal taşak biraz yatak keyfi yapayım, sonra Fatmayı uyandırırım diye düşündüm. Yatakta sırtüstü uzanmışım, sabah sertliği ile kalmış yarağımı okşaya okşaya, yanımda uyuyan Fatmanın çıplak vücudunu seyrediyordum öylece. Bu arada yatak odasının kapısı yavaşca açılmaya başlayınca, hemen elimi yarağımdan çekip, kolumu yüzüme koydum, uyur gibi yaptım. Kolumun altından kapıyı görebiliyordum, gelen Esraydı. Ayaklarının ucunda yatağa yaklaştı ve bir süre kalkık yarağımı seyretti. Eli amındaydı, amını okşuyordu. Yeni uyanıyormuş gibi yapıp gözlerimi açınca, Esra hemen sus işareti yaptı ve sessizce kapıya gitti. Kapıdan çıkarken bana, ‘Gel!’ diye işaret etti, gitti. Kalktım ve şortumu giyip ardından gittim. Esra Lavabonun önünde beni bekliyordu... 
Esra fısıltıyla, “Annemin bağırdığı kadar varmış, sikin ne kadar büyükmüş öyle!” dedi. “Utanmıyormusun, izin almadan annenin yatak odasına girmeye! Bundan böyle annen benim kadınım, tamam mı? Ona göre davranmanı istiyorum!” dedim. “Tamam, ama bir defa dokunmak istiyorum!” diyerek, elini şortumdan içeri sokup avuçladı yarağımı. Zaten kalkık olan yarağım, Esranın sıcacık elinin dokunmasıyla daha da büyümeye başladı. “Ayyy, bu ne yaa böyle? Kocaman oldu!” dedi. Elini tuttum şortumdan çıkardım ve “Tamam, bırak artık da okuluna git!” dedim. Ben öyle deyince bozuldu, “Amaan be, elletmezsen elletme! Senin sikin kadar büyük bir yarak buldum, ben de onu ellerim!” dedi ve çantasını alıp, bana tafra yaparak evden çıktı... 
Esra gittikten sonra ben de hemen yatakodasına geçip, Fatmanın amına yumuldum, yaladım, dilledim, somurdum. Ama aklımdan birtürlü Esrayı atamıyordum. Fatma amı yalanarak uyanınca, uyku sersemi, “Azgın erkeğim, ohhhh, harikasın!” diye inlemeye başladı. Amı iyice sulanınca üzerine çıktım ve yarağımla amının dudakları arasında aşağı yukarı gitgel yaptım. Amı daha da sulanınca geçirdim amına. Fatma inleyerek bacaklarını belime doladı, ben de piston gibi girip çıkmaya başladım. “Ohhh, sik beni Kemalim, sik, senin bu yarağının kulu kölesi olurum, ohhhhh!” diye diye, sarsıntılarla boşaldı. Yarağımı amından çıkartıp ağzına verdim. Gırtlağına kadar sokup çıkarttım ve sonunda ağzına tüm döllerimi fışkırttım. Ben yatağa uzanırken Fatma banyoya gitti. Duşunu alıp mutfağa geçti. Ben de duş alıp, birlikte kahvaltımızı yaptık... 
Sonra bazı işlerimi halletmek için dışarı çıktım. Ama kafam hep Esradaydı. Esra aklımı çelmişti. Bakalım, ilerleyen günlerde neler yaşanacak... 

dul sikiş,erotik hikayeler,seks hikayeleri,sikiş hikayeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder