Seks Hikayeleri

9 Mart 2013 Cumartesi

Dul Kiracımla Kızı Seks Manyağı Oldular-2

O gün Fatma evine gittikten sonra, banyo yaptım ve çalışma odama geçtim. Bilgisayarımı açıp MSN’e girince, Fatmanın kızı Esra’nın MSN adresi bilgisayarımda kayıtlıydı. Ne olur ne olmaz diye, adresini kendi MSN’ime ekledim. Bu arada oğlumdan mesaj geldi, onunla MSN’de görüştüm. Sonra dışarı çıkıp arabamla biraz dolaştım ve eve gelip yattım. 


Sabah saat 09:00 gibi kapı çaldı. Açtığımda karşımda Fatma vardı. “Buyur Fatma hanım!” dedim. İçeri geçti, “Sana kendi ellerimle bir kahvaltı hazırlamaya geldim. Haa bu arada, ev işlerini de ben yapıyorum, demi artık?” dedi. Ben de, “Tabii ki sen yapacaksın tatlım, senden başka bir kadın giremez artık bu eve!” dedim. Fatma güldü ve mutfağa geçerek kahvaltıyı hazırlamaya başladı. Ben de yatak odasındaki kirlileri banyoya attım. Fatmanın, “Kalvaltı hazır Kemal bey!” sesiyle mutfağa gittim. Gerçekten mükemmel bir sofra hazırlamıştı. “Her konuda marifetlisin Fatma, teşekkür ederim!” dedim. Fatma da, “Sende o yarak oldukça, daha ben sana neler neler hazırlarım!” dedi. Birlikte kahvaltı yaptık. Sonra ben alışveriş için dışarı çıktım... 
Saat 15:00 gibi döndüğümde Fatma beni kapıda karşıldadı. Üzerinde eşimin seksi kıyafetlerinden biri vardı. Fatma banyo yapmış, saçları halen ıslak, mükemmel bir makyajla karşımda duruyordu. Dudaklarına bir öpücük kondurup, elimdeki poşetlerle mutfağa gittim. Giderken evin diğer bölümlerine de göz atıyordum. Ev gerçekten pırıl pırıl olmuş, mis gibi kokuyordu. “Fatma çok teşekkür ediyorum, harikalar yaratmışsın!” dedim. Bu defa dudaklarından uzunca öptüm. Birlikte aldıklarımı yerleştirdik. Bu arada Fatma ve kızı için de birşeyler almıştım. “Ya Kemal bey niye zahmet ettin, ne gerek vardı şimdi bunlara?” dedi. Ben de, “Zahmette neymiş Fatma, sen bu kadar şey yapıyorsun. Öyle düşünürsen üzülürüm!” diyince, Fatma geldi dudaklarıma yapıştı, bir yandanda yarağımı sıkmaya başladı... 
Hemen oracıkta bunu tezgaha dayadım, kalçalarını zor örten elbisesini beline kadar sıyırdım. Altında külot yoktu. Diz çöküp, başladım amıyla götünü birlikte yalamaya. Fatma inlemeye başladı, “Kemal bu sefer eşini nasıl siktiysen öyle sik beni aşkım, erkeğim!” diyerek inliyordu. Fatma boşalıncaya kadar amını götünü yaladım. Sonra da onu diz çöktürüp yarağımı çıkarıp ağzına verdim. Hayatımda Fatma gibi yarak yalayan birini görmedim desem yalan olmaz. Bir eliyle sıvazlıyor, “Oohhhh harika sikin var kemal!” diyerek somuruyordu. Yarağımı ağzından çektim, domalttım Fatmayı önümde. Arkadan amına geçirdiğim anda çığlığı bastı, “Ayyy yırttın amımı Kemal, yavaş!” diye. Biraz bekledim amı yarağıma alışınca gidip gelmeye başladım. Belinden sıkıca kavrayıp, sokup çıkardıkça kıvranıyordu Fatma, “Sok Kemalim sokkkk, sik beni, ohhhhh!” diyerek sürekli orgazm oluyordu... 
“Fatmam, kadınım, senin şu güzel götünü de sikecem!” diyordum, bir yandan yarağımı amına sokup çıkartırken, parmaklarımla da göt deliğini okşuyordum. Fatmaya, “Ellerini arkaya uzat, kalçalarından tut ve iki yana ayır!” dedim. Dediğimi yaptı. Yarağımı amından çıkardığım anda amından ‘Fooşşş!’ diye ses geldi. Hemen diz çöküp dilimi göt deliğine soktum. Dilimle iyice gevşettim deliğini, sonra sikimin başını tutup sıkarak göt deliğine yerleştirdim. Yarağımın başı ‘Şlopp!’ diye girince Fatma kaçmak istedi. Ona, “Dur aşkım, acı buraya kadardı, bundan sonrası zevk deryası olacak! Kendini rahat bırak, sıkma!” dedim. Öylece bekledik biraz. Elimi amına atıp okşadım, “Derin nefes al aşkım!” dedim. O nefes alınca ben kökledim. Çırpınmaya başladı. Buna, “Aşkım, Fatmam, Kadınım, işte şu anda seni eşimi siktiğim gibi sikiyorum!” dedim. Fatma da, “Ne olursun biraz bekle, dayanamıyorum!” dedi... 
Öylece bekledim. Kalçalarını okşadım. Göğüslerini avuçladım, sıktım. Boynunu çevirip dudaklarına yumuldum. Bu arada Fatmanın göt alıştı, kendisi kalçalarını oynatmaya başladı. Ben de kalçalarımı ileri geri yapınca yarağım Fatmanın göte ritmik şekilde girip çıkmaya başladı. Fatma kısık bir sesle, “Iııhhhhh, Ooohhhh!” diyor, bir yandan da, “Hem çok acıyor, hemde çok zevkli Kemalim!” diye inliyordu önümde. Bende o rahatlıkla yarağımı sonuna kadar çekiyor, sonrada hızla köklüyordum Fatmanın daracık götüne. Sonra Fatmanın belinden tutup, mutfak halısının üstüne sırt üstü uzandım, yarağım hala götündeyken. Artık Fatma götünü kendi siktirmeye başladı. Kalkıp kalkıp oturdu sikime. Fatma çılgına dönmüştü, götünden sikilirken amından boşalıyordu. O anda ben de Fatmanın daracık göt deliğine bütün döllerimi doldurdum. Sikim götünde yumşayıncaya kadar bekledik. Fatma sikimden götünü çekince osura osura tüm döllerimi üzerime akıttı... 
Bu arada saat akşam 18:00 olmuştu. Fatma duş alıp hemen evine gitti, çünkü kızı Esra çoktan okuldan gelmişti. Ben de kuveti doldurup içine uzandım. Tüm yorgunluğumu almıştı ılık su. Duş alıp kurulandım. Kendime birşeyler hazırlayıp, yemeğimi yedim. Ve çalışma odama geçtim. Saat 21:00 gibi MSN’i açınca, Esranın da MSN’de olduğunu gördüm. Ben buna, “Naber tatlı kız?” diye yazınca, “Nerden biliyorsun tatlı olduğumu?” dedi. Doğrusu şaşırmıştım, kız karşısındakinin kim olduğunu bile sormuyordu. Madem o sormadı, ben de kim olduğumu söylemedim ve “Bütün kızlar tatlıdır!” dedim. “Kameran var mı?” diye sordu. “Var!” deyince, “Bana şeyini gösterirmisin?” dedi. Bu duyduğum laf karşısında ben şok olmuştum. Yine de doğru anlayıp anlamadığımı öğrenmek için sordum, “Neyimi gösterirmiyim?” dedim. “Şeyini işte... Önündekini!” deyince içim bir tuhaf oldu ve kıza ne cevap yazacağımı bilemedim. Karmaşık duygular içerisindeydim, kafam allak bullak olmuştu... 
Ben cevap yazmayınca, “Hadi aç, yüzünü göstermene gerek yok, sadece şeyini görmek istiyorum!” dedi. İşte o anda şeytan dürttü beni, kız zaten kim olduğumu bilmiyordu, kamera açsam bile yüzümü de göstermeyecektim. Buna sordum, “Peki, senin kameran varmı?” dedim. “Var, ama şimdi yanımda annem var, o uyumadan açamam!” dedi. “Tamam ozaman annen uyuyunca görüşelim!” dedim. “Yaa lütfen, ben çok merak ediyorum erkeklerinkini, şimdi gösterirmisin!” dedi. Elime düşmüştü artık, “Karşılıklı olmazsa yapmam!” dedim. “Tamam ama, ben şimdi soyunamam, annem var!” dedi ve bu arada kamerayı açtı, yüzü gözükmüyordu. Ben de kamerayı yüzüm gözükmeyecek şekilde ayarladım ve açtım. Biraz sohbetten sonra, “Hadi lütfen çıkart onu!” dedi. Ben bunu iyice azdırmak için, “Neyi?” dedim. “Önündekini!” dedi. “Onun adını bilmiyormusun?” dedim. “Yaa lütfen ama, yarak işte, hadi göster!” deyince pijamamı donumla birlikte indirdim... 
“Waooouww! Ne kadar büyükmüş o öyle!” dedi. “Sen daha önce böylesini görmedin mi?” dedim. “Her gün kameradan gösteriyorlar, ama seninki kadarını hiç görmedim!” dedi. Ben de puştluğuna, “Annene sor, o görmüştür böylesini!” dedim. “Görmüşmüdür bilmiyorum, ama annem şimdilerde çok mutlu, sık sık yeni ev sahibimize gidiyor, sanırım sikişiyorlar!” dedi. “İnsan hiç annesi hakkında öyle konuşur mu?” dedim. “Ben annemi bilirim, sikişmeden duramaz o! Hem adam bekar, annem de dul, ikisi bir arada olunca sikişmeyip te başka ne yapacaklar ki?” dedi. Ben kendime gelmek ve duduklarımı hazmetmek için, “Neyse sonra görüşürüz, iyi akşamlar, hoşcakal!” dedim. “Tamam görüşürüz, annem yatınca ben yeniden açarım, ozaman karşında çırılçıplak olurum!” dedi, kapattı. Ben de kapattım. 
Esra da enaz annesi kadar azgın. Yaşı bana göre biraz küçük olsa da, yine de tam sikilecek kıvamda. Olaylar nasıl gelişecek göreceğiz bakalım... 

dul sikiş,seks hikayeleri,erotik hikayeler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder