Seks Hikayeleri

12 Nisan 2013 Cuma

Yengemi Hem Amdan Hem Götten

Ben emre 15 yaşında 1.73 boyunda 70 kiloda yapılı vücüdum olan biriyim neyse anımı anlatayım size bu olay geçen hafta başımdan geçti ben yengemgile yemek yemeye gittim yengemin üzerinde asgılı badi vardı altıibare yengnda ise ibare yenibare yenggtayıt vardı götü tayıta yapışmış amı belli oluyordu ben isi televizyon izliyorduibare yengm çaktırmadan odayı süpüren yenibare yengemin . götüne bakıyorduibare yengm yengem bir an farketti ben ise çok utandım

 hiç bişey deibare yengmedi sonra bana ben bir bonyoya girip duş alcam dedi bende tamam ibare yengdedim fırsaibareibare yeng yengttan istibare yere yengo hikaibare yengyeleri bna utnmıyoibare yengmusun dedi ben ise hiç ses çıkaibare yengrmıyordum ve en sonunda dayanamayibare yengıp yengibare yengmin dudak larına yapıştım hayvan gibi somuribare yenguyordum yengem isi kaçmaya çalışıyordu yengem bir anda kendini bana bıraktı çok mu istiyosun dedei bende evet dedim ozaman al beni seninim artık dedi bama bende hemen yatağa yatırıpibare yeng bornozibare yengunu çıkardım o kocamibare yengibare yeibare yengngn göğüslerini emdim sonra elimi amına attım amını parmaibare yengklıyordum( yenge sex hikayeleri sonra yalamaya başladım yengemibare yengin amını sonraibare yeng beninkini 17 liği ağzına veibare yengrdim çok fenaibare yengiibare yengbare yibare yengeng sibare yengomuruyordu sonra yeter artık ibare yengibare yengdedi gir içime dedi bende benin ohhhh diye çığlık attı 5 6 dibare yengakibare yengka git gel yaptım boşalacaktım artık çıkarıp ağzına boşaldım menümün hepsini yuttu bide götten siibare yengkiyimmi ibare yengi tekibare ibare yengyengr hayvan gibi oldu ve yengemi dibare yenibare yenggomalttım götünü kıremleyip benim yarağı götüne doğru sokmaya başladım ama girmiyordu biribare yengaz zorlandım sokamadın en sonunda birden kökledim hepsi iç,ndeydi yengem ama bir çığlık attıe üç sefer boşaldıktan sonra bonyo yapıp yemeğimi yiğip gittim.haftada 2 veye 3 sefer . ( ensest sex hikayeleri yaparız boş vakitlerde.

ensest seks,yengemi siktim,ensest seks hikayeleri,erotik hikayeler,sikiş hikayeleri,seks hikayeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder