Seks Hikayeleri

17 Nisan 2013 Çarşamba

Seks Hikayem-5

Mrb benim adım ibrahim ağrılıyım 19 yaşındayım geçen sene yani 2012 yılında ankara ya gittim fazla yakışıklı değilim ama kızlar bana bayılır çok romantik anlayışlı ve atletik vücutlu kuvvetli biriyim neyse ankara ya giderken otobüste bir bayanla tanıştım adı ayseldi çok güzeldi kesin sevgilisi var yada evli diye düşündüm ama hiç evlenmemiş sonra 1 yıl boyunca mesajlastık çünkü bana güvenerek numarasını verdi kimseye vermememi söyledi söz verdim aradan 1 yıl geçti beni evine davet etti ama ankarada değildim söylememiştim sonra yine ankaraya işim düştü gittim 1 ay sonra aradım adresini aldım evine gittim kapalı uzun etek giymişti eve girdim biraz sohbet ettik ona duygularımı anlattım oda bana duygularını anlattı

sevişmeye başladık hayatımda hiç sevişmemiştim ilk defa seviyordum ama çok güzel bir duyguydu sonra üstümü çıkardı çok utandım bende onun üstünü çıkardım çok güzel hayatımda ilk defa bir bayan vücudu görüyordum yani ilk defa canlı görüyordum harikaydı vücudu göğüslerini yaladım dayanamadım amına girdim çok güzeldi içimde fırtınalar kopuyordu ama hiç kn gelmemişti durdum sordum kızlıgıni eski sevgilsine sevgilisinin bir okul müdürü evli olduğunu onunla evlenecek bahanesi ile sıkmış bırakmış nereye sonra hamile kalırmı diye korkuyordum baktım sikim dimdik ayıptır söylemesi sikim büyüktür çoğu erkek arkadaşlarım görünce ağızları açık kalır onu öyle sikiyordum artık ter içinde kalmıştım durdum oda terlemişti dudaklarımdan öperek "seni çok seviyorum sikin büyük ve çok güzel sikiyorsun ne zaman istersen seninim sevgilim dedi ve yine seviştık ve yine amına girdim 4 saat nasıl geçti bilmiyorum saat 23:30 da yola çıktım inşaata gittim çünkü inşaata çalışıyordum ve o gece sabah a kadar dolaştım sonra yine akşam işten gelirken mesaj attı "aşkım seni çok özledim bu gecede gel istersen" dedi artık hiç cevap vermedim şimdi ne yapıyor nerde bilmiyorum bana

seks hikayeleri,sikiş hikayeleri,erotik hikayeler,sikiş,sikiş izle,çıtır kız,çıtır kızı sikişim,ankarada seks,amdan sikiş,götten sikiş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder