Seks Hikayeleri

6 Nisan 2013 Cumartesi

Öğrenciyle Sikiş [Liseli Sikişi]

 Ben Ayfer 41 yaşında fiziği düzgün bir öğretmenim...Bir sıcak yaz gününde ince bir gömlek ve biraz kısa bir etek ile derse girmiştim...dersi anlatmaya başladım ve sırykarunu sordum, herkez çözmee koyulmuşken Hakan'a takıldı gözüm ama onu gördüğümü görmemişti, çünkü masanın altında eli oynuyordu.

31 çektiğini anladım gözleri bacak ve kalçalarımdaydı. Hoşuma gitmedi değil haani bi ara kimsenin bakmadığı sırada ona sırtımı dönüp yerden bişey alıyormuş gibi yapıp domaldım ve biraz öyle kaldım ve geri dönüp baktığımda Hakan'nın eli daha hızlı sevkin doruklarına yaklaştığını anladım.Sonra elini yukarı çıkardı ve parmak kaldırdı tuvalete gidebilirmiyim dedi bende evet dedim.

7-8 dakika sonra geldi yine gülümseyerek yerine oturdu ve sorulara başladı. Ders bitti öğrenciler dağılırken Hakanı yanıma çağırdım .!!hocam zamanım yok '' dedi olsun dedim. ''Efendim'' dedi bende ona Hakan sevgilinle filan bir sorununmu var dedşm ''yok hocam sevgilim dahi yok''dedi.. Hımm çok dalgınsın derste dedim ''özür dilerim''dedi ve sonra gitmesine izin verdim...

Ertesi gün dahada kışkırtıcı giyindim,sütyengiymeden beyaz ve dar bi gömlek,göğüs uçlarım o kadar belli oluyorduki birde mini giydim altıma da kırmızı danga :) ...

derste öğrenciler yine soruları çözerken Hakan yine yarrağına asılıyordu, bu sefer göz göze gelmeye çalıştım ve başardım. Bi an utandı bense göz kırptım ve herkesin kağıda baktığı bi anda bacaklarımı açtım ve tangamı gösterdim.

Hakan direk hızlı hızlı asılmaya başladı ve 3-4 dakika sonra boşaldı sanırım yine tuvalete gitmek istedi... Bu sefer yollamadım çünkü ders bitmek üzereydi.

Ders bitti Hakan'ı yanıma çağırdım.

Neler yapıyorsun bakalım derste dedim.

''Hocam babama anlatmayın ne olur''dedi,

bir şartım var dedim.

''Herşeyi yaparım hocam''ded...

Sınıfın kapısını kitledim ve indir pantalonunu aşağıya dedim.

Hemen indirdi boxer'ı döl içindeydi,ıslaktı.

aşk suyu akıtmışsın dedim ''sayenizde oldu hocam çok güzelsiniz''dedi

Uzaktan ne görebildinki Hakan dedim. Utandı...

Önüne diz çöktüm ve boxer'ını aşağıya indirdim, yarrağı döl içindeydi...

Bune Hakan dedim ve gülümsedim, ''hocam ne yapıcaksınız''dedi. izle ve gör dedim ve...

Yarrağını ağzıma aldım önce yarrağındaki dölleri bir güzel temizledim ve dilimle,sonra kalktı onu masama yatırdım ve üstüne oturdum tangamı araladım ve yarrağının üzerine oturdum önce yavaş sonra hızlı bir şekilde zıplamaya başladım.

Hakan göğüslerimi sıkıyordu döğmelerimi koparacaktı ellerini tuttum ve açtım gömleğimi,şimdi dimdik olmuş göğüs uçlarımı sıkıyordu ve ''hocam geliyooo'' diye seslendi bana,önemli değil dedim ve daha hızlı zıplamaya başladım her üstüne indiğimde ''şap şap şap şap'' diye sesler çıkıyordu,ve Hakan fışkırtmaya başlamıştı.Sıcak bir şekilde içime akıttı döllerini...''hocam harikasın''dedi ve ''ama şimdi gitmem gerek''dedi ''annem alamya gelmiştir''dedi veli toplantısına babanla gelde beraber sevişelim Hakan dedim.Gülümseyerek çıktı gitti.Birdahaki Hikayemde babası ile beraber beni nasıl siktiklerini anlatacağım.....
Hepinizin yarraklarınızdan öpüyorum.

okulda seks,öğrenci sikiş,liseli sikiş,liseli sikiş izle,seks hikayeleri,sikiş hikayeleri,erotik hikayeler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder