Seks Hikayeleri

29 Mart 2013 Cuma

Teyzemle Seks

Pelin teyzeciğim ben bildim bileli hayat dolu bir insandır!Tıpkı benim gibi…Hayat dolu olduğu kadar hafifmeşreptir de!..32 yaşında olmasına rağmen dolgun kalçaları ve göğüsleri 20′lik hatunlara taş çıkartır,mavi gözleri şehla bakışlı,saçları da simsiyah.Eee..Böyle oldum mu da,benim gibi 24 yaşındaki azgın bir erkek de onu bir kere sikmek için elinden geleni yapar,teyzesi olsa bile!..Teyzem,4 sene önce zengin bir işadamıyla evlendi ama eski hayatından pek kopmadı.Yine aynı şekilde giyinmeye,gezmeye,çalışmaya devam etti.Kocası biraz rahat bir insandı ve sık sık yurtdışına çıkar.Kendisi tek yeğeni olduğum için beni çok sever.Ben onu çok severim ama benim sevgim biraz farklı…Yıllarca teyzemin kirlik sepetindeki seksi külotlarını koklaya koklaya,yalaya yalaya 31 çektim,kapı deliklerinden soyunmasını izledim,dört gözle frikiklerini gözledim hatta son zamanlarda gizlice götünün fotoğraflarını falan çekiyordum.Buna artık bir dur demenin zamanı gelmişti…Yazın başlarında teyzem benim çok sevdiğim bir iş yaptı ve bir motor aldı.İşe onunla gidip geliyordu.Bir Cumartesi günü Kadıköy’de gezerken teyzemin işyerine uğradım.



Ensest Seks Hikayeleri
Daha doğrusu teyzemin bugün işten erken çıktığını bildiğim için evden teyzem için çıkmıştım.Teyzem ofiste beni görünce bir çığlık attı ve göğüslerini göğsüme yapıştırarak sarıldı bana.Üzerinde pembe bir gömlek ve bej rengi daracık bir pantolon vardı.Daha sonra iş arkadaşlarıyla tanıştırmaya başladı.O fasıl da geçtikten sonra “istersen hiç oturmayalım,ben de sıkılıp duruyordum zaten işim de bitmişti,hadi çıkıp gezelim” demez mi!Birden içim gıcıklanmıştı.Şirketin kapısında “istersen sinemaya gidelim,süper bir film var” dedi.Motora binmeyeceğimiz için üzülmüştüm ama kabul ettim.Film bitene kadar bir an önce motora binmek için can atıyordum.Sonunda film bittiğinde bana “istersen seni biraz benim düldülle gezdireyim” dedi.Memnuniyetle kabul ettim.Otoparkta motor montunu ve kaskını taktı,bir kask da bana verdi.Sonra götünü arkaya doğru yayarak motora otururken pantolonu biraz aşağı kaydı ve bir an külodunu gördüm,tangaydı….”Ben hayranlıkla kalçalarına bakarken “hadi!sen gelmiyorsun herhalde” diye espri yaptı.Hızlı hareketlerle atladım arkaya.Teyzem gaza bastı ve sahil yoluna çıktık…Ellerim teyzemin kalçalarının yan tarafındaydı.Pantolonunun kaygan kumaşı içimi bir hoş yapıyordu.Sağ şeritten yavaş yavaş gidiyorduk.Ben ellerimi biraz hareketlendirdim,biraz da öne doğru kaydım.Hızlı gittiğim zamanlarda taş gibi olan sikim ufak ufak değiyordu teyzemin gergin götüne.Biraz bu durumda yol aldıktan sonra teyzem birden gazı kökledi.Ne olduğunu anlayamamıştım,uçuyorduk.Teyzem bağırarak “işte hayat buuuu” dedi.Ben biraz tırsmıştım.İlerideki yeşil ışık da birden kırmızı olunca teyzem birden frene yüklendi.Yüklendiği gibi de ben bütün vücudumla teyzeme yapıştım.Sikim tam götünün yarığına oturmuştu.Beklerken “ne o!Korktun mu yoksa” deyince bozuntuya vermedim ama pozisyonumu da bozmaya niyetim yoktu.Biraz zaman sonra teyzeme yüklenmeye başlamıştım,ellerimle de onu kendime çekiyordum.Hiç rahatsız olmuşa benzemiyordu!Ellerimi biraz daha aşağıya,amına yakın bir mesafeye indirdim.O da niye yaptığını anlamadım ama öne doğru eğildi götünü gerdirerek biraz daha geri gelip sikime yapıştırdı.Yani sikim neredeyse arkadan amına değecekti.Teyzemi adeta domaltmıştımİyice azmıştım,resmen abanıyordum.Ardından dayanamadım ve teyzemi kendime doğru çekip,sikimi iyice bastırıp uzun uzun boşaldım teyzemin götüne.Sonra farkettim ki spermlerimden dolayı şortum ıslanmıştı ve teyzemin götü de…Onların Küçükyalı’daki villasına az kalmıştı ki teyzem bana dönüp “eve bırakayım mı seni yoksa bize gelir misin” dedi.”Farketmez” dedim ama içim evet evet diyordu.Bunun üzerine “ya ne yapacaksın evde,enişten de yok gel takılırız” diyince “tamam o zaman” dedim ve sevinçten uçtum.Motoru evin otoparkına parkederken gözüm hep teyzemin götündeki ıslaklıktaydı.”İnşaallah farketmez” diye geçiriyordum içimden.Eve çıkınca banyoda çamaşırımı temizledim,o da odasında üzerini değiştirip gelmişti.Altına daracık bir tayt ve üzerine yine daracık bir body giymişti.Pantolondan bahsetmediğine göre görmemişti ıslaklığı…Akşam biralarımızı yudumlarken teyzem birden “hadi tavla oynayalım” dedi.Ben de “sen biliyor musun ki teyze tavlayı” diye sordum.”Herhalde biliyorum,hem de öyle boşuna oynamam ben” dedi.”Peki nesine?” diye sorunca düşündü düşündü ve “bir dahaki sinemaları sen ısmarlarsın” dedi.Ben kabul etmedim çünkü aklıma süper bir fikir gelmişti.“Sen söyle o zaman nesine?” deyince “sürpriz olsun” dedim.”Ben anlamam sürpriz falan,söyle” diye ısrar edince “biz arkadaşlarla bazen şöyle oynarız teyze!Her el kim yenilirse bir parça çamaşırını çıkarır,istersen ceza bu olabilir” dedim terleyerek.Teyzem yan gözle beni süzüp kendinden emin bir şekilde “kabul” deyince oyuna başladık…Ben tavlada ustayımdır ama teyzem hemen ürkmesin diye ilk eli yenildim ve tişörtümü çıkardım.Teyzem “ooo,iyiymiş bu yaa!” diye takıldı.Sonraki eli kazandım ve teyzem de çekinmeden bir çırpıda bodysini çıkardı.Beyaz ve küçük sütyeni göğüslerinin tamamını kapamadığından yarısı meydandaydı.Sikim anında kazık gibi oldu bu manzara karşısında.Teyzemi bir an önce soymak için hemen üçüncü ele başladık.Taytını çıkarırkenki halini hayal ederek yine kazandım.Heyecanla beklerken teyzem birden ellerini arkaya atıp sütyenini çıkarıverdi.Ben afallamış bir vaziyette sadece “ama” diyebildim.O da “sen her elde bir çamaşır demedin mi,ben de çıkardım işte!” dedi.Aslında teyzemin bana göğüslerini göstereceğine aklım sırrım ermediğinden şaşırmıştım.”Nasıl bu kadar rahat çıkardı sütyenini,acaba o da beni mi istiyor?” diye düşünürken dördüncü eli yenilince,atletimi çıkardım.Şimdi durum 2-2 berabereydi…Beşinci eli de nasıl olduğunu anlamadan yeniliverdim.O portakal gibi göğüslerine bakmaktan oyuna adapte olamıyordum ki!Teyzem de nereden öğrenmişti böyle tavla oynamayı anlamadım.”Karının bir tarafını göremeden madara olacağız” diye üzülürken,uyanıklık yapıp çorabımın bir tanesini çıkardım.Teyzem itiraz etti.”Çorap çamaşırdan sayılmaz bile sen tekini çıkarıyorsun ama” diye.Ben de “sayılır,sayılır” diye üsteleyince devam ettik.İnananıyordum teyzem yarıçıplak taş gibi göğüslerini sallaya sallaya benle tavla oynuyordu ve taytını çıkarması için bir el almam yeterliydi.Ama 6. eli de yenilince iyice bozuldum.Diğerini de çıkardım çorabımın.Durum şaka-maka 4-2 aleyhime olmuştu.Kendimi toparlayıp iyice oyuna verdim.Çok çekişmeli bir elden sonra yine yenildim ve parti 5-2 bitti.Bütün hayallerim yıkıldı.Teyzem uçuyordu alkolün de etkisiyle!”Hadi çıkar bakalım şortunu tavla profesörü” diye dalga geçiyordu.Şortumu çıkarmak değil de teyzeme yenilmek canımı sıkıyordu.Hayatım boyunca onu sikmek istedim ama bu şekilde soyunmak iğrenç hissettiriyordu kendimi.Yoksa sikimi bile çıkarırdım piyasaya.”Tamam yendin işte boşver” diye geçiştirmeye çalıştım ama teyzem “yok öyle mızıkçılık” diye ısrar etti çıkarmam için.Uflaya puflayıp indirdim şortumu mecburen.Bir külotla kalmıştım…İndirdiğim gibi tekrar giyiyordum ki teyzem “istersen bir şans daha verebilirim sana!” demez mi,hemen atladım.Bu sefer dönüşü yoktu,kesin kazanmalıydım,o taytı kesin çıkarttırmalıydım.Yine çok çekişmeli geçti,teyzem babamdan bile daha iyi oynuyordu.Uzun bir elin sonunda bir pul farkla yine yenildim.Yıkılmıştım.Teyzem kahkahalarla gülerken füze gibi göğüsleri yukarı aşağı sallanıyordu.Şeytan saldır ağzına al ikisini de diyordu.Utana sıkıla “Eeee!Şimdi ne yapacağım,külodumu da çıkarmamı istemiyorsun herhalde?” diye sordum.O da “kurallar açık!Hem kuralları sen koydun unutma” dedi alay edercesine.”Ya teyze,tamam yendin işte!” desem de affetmedi.Sonra içimdeki şeytan “salak!Neden üsteleyip duruyorsun ki!Çıkar da teyzen koca sikini görsün işte!” diye dürttü.Bunun üzerine utanmadan,hatta gururla bir çırpıda çıkardım külodumu.Teyzem kazık gibi olmuş yarrağımı görünce dondu kaldı.Çok az kılıydı yarrağım ve normal ebatlardan biraz farklıydı.Tam 21 cm geliyordu.Bir dakikaya yakın bir süre teyzem yarrağıma çakılıp kaldı.Ben de onu uyarmak için elimle sıvazlamaya başladım.Az sonra teyzemden ses geldi “O ne be..” diye…Kanepeye oturup sikimi sıvazlamaya devam ederken bir yandan da teyzemin taytını çıkarttıramadığıma yanıyordum.Teyzem tekrar “bir el daha çevirelim mi” diye sordu.Ben de “iyi de teyze benim çıkaracak bir çamaşırım kalmadı dalga mı geçiyorsun?” diye cevap verdim.Cevabım üzerine teyzem yine o şehla bakışlarıyla ”O zaman derini yüzerim ben de” dedi.”Kabul,yüzersen yüz be!” deyip oturdum sehpanın başına yine.Sikim kazık gibi tavana doğru bakıyordu.Teyzem de ara-sıra kaçamak bakışlar atıyordu yarağıma,ben de göğüslerine.Şerefsiz zar yaptı gene yapacağını ve gene yenildim.Çok sinirlenmiştim,elimdeki pulları fırlatıp kalktım ve karşı koltuğa geçtim.Teyzem iyice mest olmuştu.Gülerek “neden bu kadar sinirlendin ki ya,nede olsa bir oyun bu!” dedi.Ben de “ya bir taytını çıkarttıramadım,sen beni armut soyar gibi soydun!Hadi cezam neyse söyle!” diye çıkıştım!..Bu lafım üzerine teyzem “Aaa!Bir taytın lafı mı olu aslanım,bu kadar sinirlenme!” diyerek kıvırta kıvırta yanımayaklaştı ve elini sikime attı.Acayip şaşırmıştım.Eğildi ve yarrağımı ağzına alıp hırsla emmeye başladı.Neler olduğunu anlayamamıştım.Teyzem öyle bir emiyordu ki sanki damarlarımdaki kanı çekiyordu içine.Sonra sikimi ağzından çıkardı “o kadar istiyorsun madem kendin çıkar taytı!” dedi ve ayağa kalktı.Ben de kenarlarından tutup yavaşça indirmeye başladım.Her santimde amına biraz daha yaklaştığımı hissede hissede indiriyordum taytı.Tamamen indirdikten sonra saten tangasının üzerinden amına yumuldum teyzemin.Amcığı nemlenmişti.Biraz öyle yaladıktan sonra külodunu yana çektim ve yere dizlerimi dayayıp altina girdim teyzemin.Dilimi sert hareketlerle amına sokup çıkarıyordum,o da saçlarımdan tutup amına bastırıyordu kafamı.Amcığının tadı şeker gibiydi emdikçe teyzem “ohhh,ahhh,süpeeerr..” diye inliyordu…Sonra teyzem beni ayağa kaldırdı,parmaklarının ucuna kalktı ve sikimin başını amının dudaklarına dayadı.Sonra yavaş yavaş inerek amcığına geçirdi 21 cm’lik yarrağımın tamamını.Ardından boynuma sarılıp bacaklarını da belime doladı.Ben de ellerimi bacaklarının altından kalçalarına atarak salonun ortasına götürdüm onu kucağımda.O iştahla dilimi emerken ben de kalçalarını kaldırıp indirerek şap şap vuruyordum amına sert sert.Annem biricik kardeşinin oğlu tarafından ayakta çatır çatır sikildiğini görse herhalde kalpten giderdi!İşte annemin biricik kardeşinin “ohh!Erkeğim benim,sik teyzeni ölesiye,parçala amımı,koca sikli yeğenim benim,ohhh..” diye inlemelerine dayanamadım ve amcığının derinliklerine fışkırttım bütün spermlerimi.Aynı anda teyzem de inleyerek boşaldı.Teyzem amına boşalmamdan hiç rahatsız olmamıştı,hatta boşaldıktan sonra bir-iki dakika daha inmedi sikimden…Biraz dinlendikten sonra “böyle sikmeyi kim öğretti bakayım sana,hem o yarrağı nasıl büyüttün o kadar,enişteninki seninkinin yarısı kadar” deyince benim alet hareketlendi yine.Teyzemi saçlarından tutup kafasını kucağıma çektim ve ağzına verdim.Bir-iki dakikaya kadar yine eski haline dödüğünde teyzem “böyle birşeyle anal da yapılmaz he!” diye takıldı.Ben de “sen öyle san deyip” hızlı bir kaç hareketle teyzemi kanepeye domalttım.Teyzem “bak hayır,yapma!Çok büyük,ölürüm valla” dedi ama kim dinler.Eğilip göt deliğini yalamaya başlamıştım bile.”Hadi tükür şuna” dedim.Ağzından bir avuç tükürük alıp sıkıme yıvaştırdı,ben de tükürükleyip iyice kayganlaştırdım.Yavaş yavaş ittirirken teyzem inlemeye başladı.Yarısına kadar girdiğimde “nolu yavaş,lütfen acıyor” diye sızlanmaya başladı.Bı beni daha da azdırmıştı.Ellerimle kendime doğru çekip sert bir hareketle köküne kadar sokyuğumda teyzem öyle bir çığlık attı ki yan villadakiler duymuştur herhalde.Ardından sert hareketlerle vurmaya başladım.Teyzem resmen “ahh,ahhh..” diye avazı çıktığı kadar bağırıyordu.Ama biraz sonra bu acı çığlıklar “ohhh,aslan yeğenim,her zaman sik teyzeni götünden böyle ohh,gir hadi ohhh,daha sert daha sert hadi ohhhsüper o kadar büyük ki karnıma kadar dayandığını hissediyorum erkeğim benim ohh,parçala götümü hadi kadının yap beni üff” diye zevk inlemelerine dönüştü.Bundan sonra tam boşalacakken teyzem ellerini kalçalarıma attı ve beni iyice kendine yapıştırıp sikimi taşaklarıma kadar kökledi götüne ve ben de sarsılarak boşaldım sıcacık deliğe…O gün sabaha kadar villanın her yerinde siktim teyzemi ve yarağa doyurdum.Hatta sabahleyin garajda motorunun üzerinde bile siktim götünden.Artık orospum olmuştu her canım istediğinde gidip sikiyorum teyzeciğimi…

teyzemle sikiş,ensest hikayeler,sikiş hikayeleri,seks hikayeleri,amdan sikiş,erotik hikayeler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder