Seks Hikayeleri

8 Mart 2013 Cuma

MSN'den Seks Yapıyorum

Merhabalar, ben 17 yaşında nişanlanmış ve 19 yaşında sexden anlamayan birisiyle evlenmiş bir bayanım. İsmim Sevgi, Almanyada yaşıyorum, şu anda 26 yaşındayım. Oldukça güzel, sexy ve çekiciyim. Sexe ilgim çok olduğundan, evlendikten sonra kocamın beni sikmesi bana yetmiyordu. Bir kaç sene böyle devam ettikten sonra, internette sörf yaparken girdiğim sitelerde konu hep sex idi. Yani sikilen amlar, sikilen götler! Ve ben artık dayanamıyordum, kendimi başka erkeklere siktirmek, onlara amımı yalatmak, onların yaraklarını yalamak istiyordum.

Yine MSN’de chat yaptığım birgün çok azgın birisiyle tanıştım. Onunla bir süre sex hakkında konuştuktan sonra ‘kendisinin Leonberg şehrinin yakınlarında olduğunu ve buluşabileceğimizi, beni amımdan götümden doyasıya sikmek istediğini’ söyledi. O gün buluşmayı kabul etmedim, kocama bir şans daha vermek istiyordum. Gece kocam eve geldiğinde, onunla sevişirken, sex ilişkimizden memnun olmadığımı söyledim, ama kocam malesef pek ilgilenmedi ve benim sorunum olduğunu söyledi. Ben de kararımı verdim, madem bu benim sorunumdu kendim çözecektim ve kendimi başkalarına siktirecektim. Nihayet MSN’de tanıştığım o kişiyle buluşmaya karar verdik ve bi cafede buluştuk. Biraz birşeyler içtikten sonra arabayla ormana gittik. Arabada önce biraz sohbet falan ettik ama okadar çok heyecanlıydım ki amım sulanmış sikilmeyi bekliyordu, zaten amacımız sadece sikişmekti. Birazdan kocam eve gelir diye acele ediyordum. O da anlamıştı telaşımı, ellerini mini eteğimin altında gezdirmeye ve boynumdan öpmeye başladı. Elini amıma kadar getiriyor ama külodumun içine sokmuyordu, deliriyordum, bir an önce amımı ellemesini yalamasını istiyordum, bütün bedenim yanıyordu. 

Fakat o hiç acele etmiyordu, çok rahat hareket ediyordu yavaş yavaş boynumu öperken. Göğüslerimi okşuyor, uçlarını elliyordu, bu da benim hem çok hoşuma gidiyordu, hem de delirtiyordu. Bir yandan da yabancı bir erkeğin beni sikecek olması ve bunun kocamdan gizli olması beni iyice heyecanlandıyordu. Biraz sonra ben de elimi onun sikine götürdüm, çok iri olduğunu fark edince iyice sabırsızlandım, biran önce o siki amımda istiyordum. Göğüslerimi yalamaya başladığında ise neredeyse zevkten bayılacaktım. Arabanın içi baya dar gelmeye ve sıcak olmaya başlayınca “Dışarı çıkalım mı?” dedi. Dışarda hava baya bi serindi ve ilk başta, ormanda yakalanırız diye kabul etmedim, fakat arabanın içinde de pek rahat hareket edemiyorduk. Eninde sonunda dışarı çıkmaya karar verdik, arabanın önüne geçtik. Beni arabanın üstüne doğru dayadı, üstümde etek vardı ve bacaklarımın arasına doğru yanaştı. Göğüslerimi yalıyor, eliyle de amımı okşuyor, parmaklarını amıma sokup çıkartıyordu. Ona, yarağını yalamak istediğimi söyledim. Beni önüne çömeltip, pantolonunu indirdi, sikini ağzıma sokmaya başladı. 

Bir kaç dakika sonra üstümdeki bulüzümü ve sütyenimi çıkartmıştı, artık eteğimi de çıkartıp beni sikmesini istiyordum. Göğüslerimden aşağılara doğru ilerledi, göbeğimden aşağı doğru emerek ve yalayarak indi. Eteğimi yukarı sıyırdı, tangamı yana doğru çekip parmaklarıyla amımla oynuyor, biryandan da ‘Çok güzel amım olduğunu’ söylüyordu. Parmakları arada birde götümün deliğine geliyor, götümün deliğini hafifçe okşuyor, sonra parmağını yine amıma sokuyordu. Ben hem götümden hemde amımdan sikilmek istiyordum. Parmakları amım ve götüm arasında gidip geliyordu yavaş yavaş parmağını götüme sokmaya baslamıştı ilk defa götüme birşey giriyordu ve çok hoşuma gitmişti. Bana “Artık seni sikme vakti geldi.” dedi ve beni domalttı. Arkadan amımı ve göt deliğimi biraz yaladıkdan sonra sikini amıma doğru itmeye başlamıştı ve ben arabanın üstünde ellerimle tutunabileceğim birşeyler arıyordum. Zevkten çıldırıyordum, ilk başta sikini amıma çok yavaş sokup çıkarıyordu. Amımı sikerken bir yandan da amımın üstünü eliyle okşuyordu, böylece beni bir kaç defa boşaltmıştı. Bu anın bitmesini hiç istemiyordum, beni saatlerce böyle sikse hayır demezdim. 

O daha hiç boşalmamıştı, kocam olsaydı şimdiye çoktan boşalmıştı ve arkasını dönüp uyumuştu. O ise halen amımda sikini gezdiriyor beni delirtiyordu. Amımı okşayan elini birden çekip götüme götürdü, amımı sikerken götüme de parmağını sokuyordu, acayip zevk alıyordum. Ona daha önce MSN’de chat’leşirken hic götten sikilmediğmi söylemiştim. Onun için çok yavaş hareket ediyor, canımı acıtmak istemiyordu. Artık dayanamadım ve “Götüme sok sikini.” diye yalvarmaya başladım. Beni heryerimden sikmesini istiyordum. Bu arada inlemelerim iyice artmıştı. Amımdan çıkıp sikini tekrar ağzıma verdi ve ağzımın içine boşaldı. Bu ilk başta hoşuma gitmedi, fakat beni böyle siken birinin döllerini seve seve yuttum. Döllerini iyice akıttıktan sonra bir sigara yaktı ve ormanın karanlığına karşı keyifle sigarasını içti. Ben göğüslerim, amım ve götüm açık bir şekilde arabanın üstünde uzanmış, ikinci postayı bekliyordum. Bu arada vakit baya geç olmuş, kocam cep telefonumu birkaç defa aramıştı, fakat umurumda değildi, cevap vermedim telefonuna. Daha fazla sikişmek istiyordum. 

Sigarası bittikten sonra yanıma geldi ve dudaklarıma yapıştı. Çok güzel amım olduğunu ve beni hergün böyle sikmek istediğini söyleyerek elini tekrar sikilmiş amıma doğru götürdü, amımın sularını parmağına bulayıp götüme parmaklarını sokuyordu. Kulağıma sessizce “Şimdi götünü sikme vakti geldi.” dedi. Önce bacaklarımın arasına girip yeniden amımı ve götümü yalamaya başladı. Ben yeniden boşalmaya başlamıştım, çok güzel yalıyordu. (Kocam daha önce hiç yalamamıştı, oysa ne güzel bir duyguydu bu). Canım götten sikilmek istiyordu, yalvarıyordum “Beni götümden sik artık.” diye. Onun da siki yeniden kalkmıştı ve götümü delmeye hazırdı. Yine domalttı beni ve kendimi serbest bırakmamı, çok hoşlanacağımı söyledi. Bir kaç defa götüme sokmayı denedi ama girmedi. Baya da bi acıyordu ama vazgeçmek te istemiyordum. Götten sikişeceğimizi bildiğim için yanımda vazelin getirmiştim, onu çantamdan çıkartıp götüme ve sikine sürmesini söyledim. Götüme de masaj yaparcasına sürüp bir kaç parmağını götüme soktuktan sonra sikini götüme dayadı. Siki tamamen götüme girdiğinde ilk başta çok acıdı ama içimdeki siki düşündükçe çok zevk alıyordum. Dört beş dakika sonra siki götüme rahat rahat girip çıkıyordu. Ben de o da zevkten inliyorduk. Yorulana kadar götümü siktikten sonra götümün içine boşaldı. 

Eve geç kalmıştım, hemen toparlanıp evlerimize gittik. Eve vardığımda kocam evdeydi ve koltukta uzanmış TV seyrediyordu. Hemen “Nerdeydin bu saate kadar?” diye bana hesap sormaya çalışıyordu. Ben de “Mağazaları, ayakkabı dükkanlarını gezdim.” deyip kestirip attım ve başka hiç birşey söylemeden banyoya gidip duş aldım, temizlendim. Sonra kocamı da yatağa götürerek, MSN’den tanıştığım o adamla sikişmemi düşünerek, bir de kocamla sikiştim. MSN’den birileriyle sikişmek çok hoşuna gitmişti ve ben hergün böyle sikişmeler istiyordum. 3 senedir MSN’den tanıştıklarıma kendimi siktiriyorum ve her hafta başka bir erkekle kocamı aldatıyorum. Onlarla sikiştikten sonra da bir de evde kocamın altına yatıp kocamın sikini rahatlatıyorum. 

Grup sexde çok hoşuma gitti, aynı anda iki delikten de yarak yemek kadar güzel birşey yok, onu da başka zaman anlatırım... 

Herkes sex hayatını istediği gibi yaşasın, insanın kendine güveni ve mutluluğu artıyo... 

Hoşçakalın, 

msnden sikiş,oruspuyum,seks hikayeleri,sikiş hikayeleri,erotik hikayeler,götten sikildim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder