Seks Hikayeleri

21 Mart 2013 Perşembe

Kocam ve Abisi İle Sikiş

Merhabalar ben marmaristen gülay kocam cüneytle severek evlenmiştik kocamla evlendiğimde 30 yaşındaydım şimdi 32 yaşında 1.70 boyunda siyah gözlü siyah saçlı dolgun kalçaları olan bir kadınım benim hikayem bundan 6 ay önce oldu kocam la evlendikten bir yıl sonra ben hamile kalmıştım ve 6 ay önce kızım oldu. neyse locam özel bir sitede güvenlik görevlisi olarak çalısıyor. ve işi gere gi bir hafta gece ve bır hafta gündüz çalıstıgı için bazı haftalar kocamı göremiyordum.kocamın abisi hüseyin abi karısından yeni ayrılmış 40 yaşlarında zampara bir adamdı işte bu yüzden karısı evi terket mişti yine bir akşam kocamı ugurladıktan evde oturup çocugumla ilgileniyordum bir den kapı çaldı önce annemler sandım ama değildi bir de baktım hüseyin abi.

Dedi gülay yegenımı görmeye geldım dedi ben de içeri buyur ettim herneyse o karşı kanepede oturuyor bense karsısındaydım üzerimde de bir etek ve tişort vardı bana baktıgını hisediyordum ses çıkarmadım sonra bekarlık çok kötü dedi bende alısırsın dedim ben içimden dua ederek mutafaga gittim inşallah gelir diye çünkü hüseyinim çok kaslı güçlü birisıydi herneyse ben mutafaga girdim kahve yapma bahanesiyle o da arkamdan geldi belkide 7 aydır hiç sikişmemiştim yanıyordum ama kocam beni sikmedi ben hamile olduktan sonra .hüseyin arakam gelerek götüme dokundu bende ne yapıyorsun hüseyin abi dedim o da dedi konusma bılıyorum kardesım seni hiç sikmedi kaç aydır yaraksızlıkdan ölüyorsundur dedim ben hiç ses çıkarmadım hüseyin usulca etegimi kaldırarak benım kırmızı külotımdan içeri elini sotu o an ölüceğimi zannettim amim vıcık vıcık olmustu beni kendine çevırerek önünde diz çöktürttü ve yaragını çıkartmamı söyledi ve bende dediğini yaptım gözlerime inanamadım bu neydi kocamınkin iki katı geniş ve uzundu agzımda yalamaya çalısıyordum çok iyi bir tadı vardı sonra beni yere yatırıp bacaklarımı omuzuna alıp içime bir girdiki sanki amım yırtılcak gibiydi belkı beni 10 dakika boyunca sikti çok iyiydi tam boşalırken yaragını agzıma verdı anlayamadım niçin yapmıştı ama ben hepsini yutmak zorunda kaldım sonra salona geçtik hüseyin durmadan bir yerleri arıyor evimizin adresini veriyordu anlayamamıştım sonra 15 dakıka içinde 4 kişi geldi kapıyı kendisi açtı ve dedi mal hazır dedi ben sadece bakıyordum herkes üzerini kapının yanında hızla çıkarıp bana yürüyorlardı onların yaşalrıda 40 -50 arası güçlü kaslı yapılıydı ben sadece yaraklarına bakabiliyordum nefesim kesilmişti içlerinden birisi yala bunu dedi ben hiç bir sey diyemıyordum diğeri süt gelen memelerimi emip sütlerini içiyordu diğeri eğilmiş amımı yalıyordu bir taneside yaragını elime vermişti elime sıgmayan yarak amaıma nasıl gircek diye düşünürken hüseyin dedi götü ben sikcem dedi bu olamazdı ben daha önce hiç arkadan vermemiştim ben olmaz diyebildim keşke demesydim hüseyin bana bir tokat attı sanki gözlerimden ateş çıkmıştı çaresiz önlerinde domalmış vazıyette içime girecek azmanımı bekliyordum bana dedi derin nefes al bende nefes alıp kendimi rahat bıraktım içime bir girmiştiki sanki yırtıldı ben sadece ne olursun yavaş diyebilordum hızlıca beni 5 dakiaka sikti ve götüme öyle bır bosaldıkı bu zevki hiç unutamam sonta diğerlerine artık sizin dedi beni o 4 kişi amımı ve götümü aynı anda sikerek defelarca agzıma boşaldılar hepsini içiyordum tatlıydı artık onların kölesi olmustum beni sabah 5 kadar hiç durmadan siktiler ben sonda defa onlar giderken onlara yalavarmıştım ne olur bir kez daha beni götümden sikin diye onlarda beni kırmadılar ve götümü darmadagın ettiler çok mutluydum uzun zamandır yarak yememiştim ve artık doymuştum bu fantezımız böyle hala devam ediyor her akşam beni yaraga doyurup üzerime işiyorlar inanılmaz bir şey kocam olcak adam beni hala sikmedi aslında umrumda da değil benim 6 tane kocam var onlar için her şeyi yaparım

ensest sikiş,ensest hikayeler,seks hikayeleri,kocam ve abisiyle seks,sikiş hikayeleri,erotik hikayeler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder