Seks Hikayeleri

11 Mart 2013 Pazartesi

Grup Seks Hikayem

İsmim hakan 28 yasındayım.sizlere 1 yıl önceki yaşadığım zevk dolu anlarımı anlatmak istiyorum.can isminde internette tanıştığım 2-3 yıldır birlikte oldugum aktif gay arkadaşım beni 2 haftada bi gelip cinsel yönden tatmin edip giderdi.yine bi hafta sonu saat 13:00 civarlarında benı aradı müsaitmisin diye bende yalnız yaşadığım için evet müsaitim gel dedim. 

hemen duşa girip kalçamı deliğimi tüylerden arındırdım götümü aynada parlayacak hale getirdim canı beklemeye başladım.aradan 5 dk. geçmeden kapı çaldı bende gelince hemen sekse başlarız düşüncesiyle bornozumla beklıyordum.kapıyı açtım canın yanında bi arkadaşı daha var.içeri aldım ikisinide can bizi tanıştırdı ismi muratmış.murat 25 yaşlarında uzun boylu bırıydı.neyse üçümüz oturmaya basladık içecek bişeyler içtik. can ve murat koltukta oturuyolardı bende karsılarında sandalyede oturuyordum.can aramıza gel dıye elini uzattı bende aralarına oturdum can muratın elinden tutup bornozumun arasından elini göğüslerime dokundurdu.bende bi elim canın sikine diğer elim muratın sikini okşamaya başladım.muratla can pantolonlarını çıkardılar bende önlerinde diz çöküp ikisininde sikini sırayla yalamaya basladım canın sikine alışkındım ama muratın siki kol gibi uzundu yaladıkça sulanıyordu siki sonra koltukta beni domalttılar can önüme geçti sikini ağzıma verdi muratta arkama geçti kalçamı ayırarak deliğimi yalamaya başladı can bi taraftan agzımı sikiyor bi taraftan kalçama tokat atarak murat beğendinmi kalçasını nasıl diyip beni dahada tahrik ediyordu.sonra can arkama geçti muratta koltuğun kol tarafına oturdu sikini ağzıma verdi can da siki deliğimi zorluyordu.birden girip çıkmaya başladı çok buyuk zevk alıyordum.yaklaşık 5 dk. bu pozisyonda beni sikti sonra murata sen devam et dedi murat arkama geçti sikini bi geçirdi siki o kadar uzundu ki midemde hissediyordum murat bi taraftan girip çıkıyor bi taraftan elinin her uzndığı yerimi okşuyordu.can oturmuş bizi izliyordu belliydi yorulmustu.murata dediki kucağına al murat beni kucagına aldı sikini hiç çıkarmadan.can ise arkama geçti ikisini alabılırmısın dedi deneleyım dedim acıycaktı ama bunu tatmak istiyordum.can sikini yavaş yavaş deliğime sokmaya çalışıyordu ama girmiyordu.sonra sikine tükürdü sıkma kendını deyip tekrar yüklendi siki kayarak içime girmişti şimdi deliğimde iki tane sik vardı biri alttan cıkarıyor biri üstten soıkuyordu öyle muhteşem zevk alıyordum kiyaklasık 5-7 dk. civarında bu şekilde girip çıktılar.içim dışıma çıkacak dedim can üzarimden kalktı az nefes aldıktan sonra murat bacaklarımı omzuma aldı pompalamaya devam etti can ise ağzıma otrudu taşaklarını ve sikini yalatıyordu.murat ben bosalıcam dedı canda beraber bosalalım dedı.murat boşalmak üzereyken sikini içimden çıkardı ve yüzüme ağzıma boşaldı can da arkasından ikisininde sikini ağzıma alıp döllerini yutarak yaladım.sonra ikiside üzerimden çekildi bende banyonun yolunu tuttum.yüzümü yıkadım ama bacaklarım heyecandan hala titriyordu.can ve murat kıyafetlerını giymişler benım banyodan çıkmamı beklemıslerdi.banyodan çıktıktan sonra onları öperek uğurladım...

gay hikayeleri,götten sikiş,gay sikiş,grup seks,grup seks hikayesi,seks hikayeleri,erotik hikayeler,sikiş hikayeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder