Seks Hikayeleri

10 Mart 2013 Pazar

Evli Tülayı Siktim

Bu anlatacam tamamen gerçek yaşanmış bir güzel anıdır. ben 174 boylarında esmer normal vücuda sahip sexi çok seven biriyim. ismim mert istanbulun bir semtinde iç giyim mağazam var buraya sürekli gelen evde de satış yapan tülay isminde miyon tipli ama çok sexi cıvıl cıvıl bir bayanla geçti. tülayla iş dolayısıyla çabuk samimi olduk iş icabı telefonumu verdim sürekli arar bunda varmı şundan varmı diye sorardı. telde konuşmlarda yoğun olduğundan çabuk kaynaştık. sohbetlerimiz uzadıkça uzadı iyice samimi olmuştuktuk. 

bu beni bi aradı tam 45 dakika konuşmuşuz eşinden dert yanıyordu ilgisiz vurdum duyma diye sonra kendisi valla bu konuşmalardan mıdır nedir alışkanlık haline getirdi hergün 5-6 defa arıyor muhabbbet ediyoruz bana senle konuşmadımı bi boşlukta hissediyorum diyor gerçekten bende de aynısı oluyordu ve nihayet açıldı birgün çok hoşsun çok karizmatiksin gibi laflar ediyor bende kendisine iltifatlarda bulunuyordum ilişkimiz yani tel konuşmaları normal konuşmlar olarak devam ediyordu bende de nefis var onun konuşmaları beni tahrik ediyordu. sonra konuşmalar sexe dönüştü telefonda sevişiyorduk ben diyordum amını yalamak istiyorum benim yerime amına dokun parmakla diyerek birbirimizi tatmin ediyorduk. artık birbirimizi deli gibi istiyorduk birgün yarın gelsene dedi bende tamam diyerek sabahı iple çektim kocası işe çocuğu da okula gitmiş apartmana nasıl girdim bilmiyorum evlerine çıktım aman Allah ım müthiş biri duruyor karşımda yeşil şal takınmış beyaz buliz siyah mini etek giymiş harika sexi duruyordu ikimizin kalbide çok fena atıyordu korku heyecan hepsi yetmişti. öpüşmeye başladık dudaklarını boynunu emiyor yalıyordum parmaklarımla amını okşuyor ovalaıyordum inliyor titriyor yapma diyor ama bir yandanda iyice yapışıyor eğildim ayaklarından başladım yalamaya göt deliğini amını yaladıkça ıhhh offf harikasın sevgilim sik beni diye bir anda 69 olduk öyle bir yalıyor somuruyorki anlatamam nerde nerde boşalacam iyice yalaştık eliyle yalayarka boşalttı beni sonra banyoya geçtik bunu domaltım amına köklemeye başladım vurdukça offf ahhh bas bas bağrıyor yavaş diyorum duyacaklar diyorum hiç aldırış etmiyor sonra yatak odalarına geçtik üstümü oturdu inip kalkıyor memelerini emiyor okşuyor parmağımı göt deliğine sokuoyrum kuduruyor hadi aşkım hadi sevhgilim diye diye 6-7 defa boşaldı bana parmaklarını çok güzel kulllanıyorsun delirtiyon adamı diye.

evli tülay,tülayı siktim,becerdim,seks hikayeleri,göt siktim,göt sikişi,erotik hikayeler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder