Seks Hikayeleri

22 Mart 2013 Cuma

Arabada Sikiş Hikayesi

Selam ben Kırşehir den İlyas 23 yaşında birisiyim size 2 hafta önce siktim bebek gibi kızın hikayesini anlatmak istedim inşallah okuyan herkese nasip olur öyle bir kızı sikmek  amca oğlunun düğünü vardı ev düğünleri 3 gün sürer bizim burada bende takım elbiseyi çektim gittim düğünle ilgileniyordum öyle bizim kuzenlerin yanında bir kız gördüm ama böyle bir kız yok çikolata gibi bir şeydi kız uzun boylu hafif balık etli ama boyu kilosunu tamamlıyordu hemen kuzenin yanına yanaştım bu kim falan diye sordum çocuklu arkadaşım eşinden boşanmış buruya taşındılar geri dedi kızı hatırladım hemen küçükken evcilik oynarken eller kerkinir dim oda bir şey demez hoşuna giderdi beni görünce hemen yanıma geldi İlyas ne yapıyorsun falan dedi tokalaştık kokusu beni baştan çıkardı adeta biraz sohbet falan ettik akşama kadar beraber oyun havası oynuyoruz halay falan çekiyoruz onun oturduğu ev biraz uzaktı akşam olunca beni eve bırakırmısın yoksa taksi çağrıyım dedi.

yok ben bırakırım diyip arabaya bindirdim arabada da biram vardı aheste aheste gidiyordum küçüklükten konuşmaya başladık hatırladınmı evcilik oynarken dedim hafif gülümsedim oda gülerek yüzümden bir yanak aldı bira içmiyonmu dedim ikram ettinde içmedikmi dedi hemen bira açtım verdim elbisenin altından bacaklar gel yala beni diyordu resmen memeler desen yerinden fışkıracak adeta evden sıkıntı olmasa oturalım biraz dedim saat on da evde olmam lazım dedi saat daha 9 du düğünde sıkıldım ondan gitmek istedim dedi gittik bir kaç bira daha aldık arabayı sakin bir yere çektim ee nasılım güzel olmuş muyum dedi hemide nasıl keşke şimdi evcilik oynasak dedim gülerek lan az ellemedin beni haa dedi bende bir ellemeyle kaldı valla dedim devamı gelsin o zaman diyerek dudaklarını uzattı başladık öpüşmeye ellerimi hemen memelere attım çok tatlı memeleri vardı harbiden çıkardım onlarıda yaladım oda sikimi okşuyordu sikimi çıkardı başladı yalamaya bende amını okşuyordum amını yalamak istedim ama o istemedi altındaki çorapla külotu çıkardım benim oturduğum koltuğu hafif geri çektim onu sikin üstüne oturttum çok dar amcı vardı arkadan götünü okşuyor önden memeleri yalıyordum oda ileri geri yapıyor çığlık atıyordu duramadan az sonra ohh diyerek durakladı boşaldı galiba hadi sende gel artık dedi arabadan indik ayakta domalttım bacaklarından öperek götüne kadar çıktım arkadan girdim hızlı hızlı gidip geldikçe lap lap ediyordu amına boşaldım  arabaya bindik her gün birkere sikme hakkın var dedi bana şimdi her gün arabada sikişiyoruz

arabada seks hikayesi,sikiş hikayeleri,seks hikayeleri,erotik hikayeler,gerçek sikiş hikayeleri,amdan sikiş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder