Seks Hikayeleri

17 Kasım 2013 Pazar

Gamzeyi Nasıl Siktim

Ben 14 yaşında orta boylu,yakışıklı bir gencim.14 yaşında olmama rağmen 3 kez seks deneyimim var,sizlere ilk seks deneyimimi anlatıcam.Bu olay geçen sene bizim okuldan gamze ile oldu.Okulun açtığı kursa gidiyordum gamze de geliyordu gamze normalde temiz kız sevgili işleriyle işi olmaz ama güzel fizikli bir kız.Dersanede aynı sınıftayız fen dersindeyiz ben konudan anlamadığım için gözüm başka yerlerde gamzenin bacakları dikkatimi çekti çok güzeldi dizinin de üstüne kadar çekmişti eteği tabi benim sikim taş gibi oldu.


Gamze ile aramız çok iyiydi kankaydık ama kankalığı falan unuttum o bacakları görünce boxerim ıslandı kitabı siktim o derece... Herneyse ben gamzeyle sikişmeyi o an çok istemiştim ama yapmak çok zordu bu yaşta kimse vermezdi ben de umudumu kestim...Ama gamzeye daha yakın davranmaya başladım.Ertesi gün okula geldim tabi artık gamzeye değişik bakıyordum kanka bahanesiyle yanına oturdum bu kez etek değil dar pantolon giymişti bu beni daha çok azdırmıştıı.o günde bol boxer giydim yandan sikim çıkıyordu.Ben çok kötü oldum görünmesn diye saklamaya çalıştım.Gamzenin gözü bi ara benimkine geldi görmemiş gibi yapmaya devam etti.o da kıpkırmızı olmuştu gördüğünü anlamştm.bende gördüğünü bilmiyomuş gibi yapmaya devam ettm.neyse zar zor sikimi indirdim.bidaha ki derste başkasının yanına geçtim.dersane bitti çıkışta gamze yanıma geldi seninki rahat durmadı heralde dedi ben kıpkırmızı oldum herkesten beklerdim ama gamzeden asla beklemezdim,benimki derken dedim anlamamış gibi o da seninki işte deyip sikimi gözüyle işaret etti.Ben o böyle yapınca daha da cesaretlendim,evet öyle oldu yaa,dedim.neyse iyi günler deyip gitti ben bu konuşmadan sonra birazda olsa umutlandım.benim annemle babamda çalışıyordu o yüzden ev çoğunlukla boş oluyor kız istese yer hazır yanii Bu arada gamzeyle aynı okuldayız.Tenefüsste bahçede göz göze gelince göz kırpıyordu bana eteği yine dizinin üstünde benim sikim yine kalktı.Herneyse çıkışta yanına gittim bütün cesaretimle gamze benimki bi rahat durmuyo yaa falan dedim o da ben onu uslu durmasını sağlarım dedi ben de şaşırdım yanii ? dedim.O da anla işte off. dedi tabi ergenlik yılları Nasıl yapcaz dedim o da Yer bul kolay canım.. dedi.ben mutluluktan havalara uçuyorum tabii.o gün de ev boş 3-4 saat bugün 2 gibi müsaitmisin diye sordum müsaitim dedi.Herneyse ben etrafı topladım eve gelince.Herşey hazırdı gamzeye evimin adresini vermştimm artık milli olacaktım daha önce seks deneyimim olmamıştı hiçç.neyse saat gelmşti gamze 10 dk geç geldi geldiğinde nefes nefeseydi.kusura bakma aşkım geç kaldım dedi bende hiç bozmadan önemli değil aşkım dedim ee napcaz dedi odaya götürdüm yatırdım yatağa.üstünde t shirt vardı onu çıkardım memelerini yalamaya başladım süper bir duyguydu memeleri çok küçüktü bu beni daha da azdırdı.sonra aşağılara ineyim mi ? diye sordum tabii dedi. ama ondan önce çorabını çıkardım ben ayak fetişciyim o yüzden ayağımda bembeyaz ayaklarını getir götür yaptım süperdi ne biçim fantezileriniz varr ya erkeğim dedi neyse götünü açtm yaladım amında kıllar yeni çıkmaya başlamış.ama oraya ellemeyi düşünmüyordum.göt deliğine bakaym dedim benimki girmez buna dedm ee napcaz dedi bende annemin el kremlerini getirdim götüne sürdüm iyice kayganlaştırdım zar zor girdirdim müthiş bir zevkti o artık benimdi çığlıklar atıyordu artık bu beni azdırdı.çıkardım al şunu ağzına dedim nee ? dedi şaşırdı al bişey olmaz dedim tamam dedi biraz acemi acemi yaladı ağzına bi boşalmşm yere tükürdü niye tükürdün lan dedm döndürdüm götüne bi şaplak attm tekrar sikmeye başladm.45 dk böyle devam ettik müthiş duygu pembe amına girmeyi düşünüyorum ama bidahakine belki girerimgötü döllü gönderdim evine gamze,gamze sikiş,okuldan gamze,seks hikayeleri,sikiş hikayeleri,amdan sikiş,götten sikiş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder