Seks Hikayeleri

19 Mart 2013 Salı

Kuzenimle Yattım

Selam ben esra 24 yaşındayım.1.80 boyunda 70 kilo sarışın dolgun göğüslü seksi biriyim.öncelikle olayın nerde geçtiğini anlatıyım.olay İzmir"de geçiyor bu arada İzmirliyim .ben kuzen ve bir arkadaşıyla beraber gezmeye gittik Antalya"ya.öncelikle kuzenin benden hoşlandığının farkındaydım,arkadaşıda tabi.kuzenim kaslı uzun boylu.çok yakışıklı biri.Antalya"da bir yazlığımız var orada kalmaya gittik.arabadayken kuzenin gözleri hep bacaklarım ve göğüslerimdeydim o günde çok güzel giyinmiştim. 

arkadaşı arkada uyuyordu.kuzenimde fırsattan istifade bacaklarımı elledi.tabi ben şaşırmış gibi baktım ama oda biliyordu benimde onu istediğimi.onun için ben bir şey demedim ve elliye elliye yarağını büyütmüştü.bu arada paltalonun fermuarını açım yalamamı söyledi ve bende kaçırır mıyım hemen yumuldum yarağına.arkadaşıda bu arda hala uyuyordu.kuzenide iyice coşturmuştum.kuzen dedi ki devamını istersen yazlıkta yaparız.bende olur dedim ama arkadaşın ne olacak.oda demez mi ikimiz birlikte yaparız bende şaşırdım ama yinede istiyordum tamam dedim.neyse yazlığa geldik.yemek falan yedik.kuzende arkadaşa söyledi galiba gözleri fırladı yerinden.kuzen ilk işe o başladı.önce ben yine bir sakso çektim.sonra üstümdekileri çıkartılar.kuzen hemen amıma yavaşça girmeye başladı.bende zevkle karışık acı vardı ve dahasını istiyordum.bunun üzerine arkadaşıda götten girmeye başladı.tek şeyden eminim ikide çok iyi sikişiyorlar ve ikisinin yarağıda çok büyüktü.bende hemen boşaldım tabi ama onlarda bir şey yoktu.kuzen aldı beni sikinde zıplattamaya ama epey bi hızlandı.tabi ben zevkle bağırmaya başladım.arkadaş boş durur mu verdi ağzıma.ağzım götüm döl oldu ve herkes boşaldı.ve sabaha kadar seviştik. bundan sonra her yalnız kaldığımızda sikişiyoruz.

ensest sikiş,ensest hikayeler,kuzenimle seks,kuzenim sikti,kuzen sikiş,seks hikayeleri,erotik hikayeler,sikiş hikayeleri,aile içi seks

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder